صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / تاسیس بزرگترین فارم ماینینگ بیت کوین در ایران توسط همیار ماینر
تاسیس بزرگترین فارم ماینینگ بیت کوین در ایران توسط همیار ماینر

تاسیس بزرگترین فارم ماینینگ بیت کوین در ایران توسط همیار ماینر

همیار ماینر اولین و تنها شرکت رسمی ارائه دهنده ی خدمات استخراج ابری بیت کوین در کشور ایران می باشد که به مشتریان و سرمایه گذاران علاقه مند به حضور در این بازار کمک می کند تا بتوانند به راحتی به کسب درآمد ارزی و دلاری از طریق ماینینگ بیت کوین برسند که همین امر باعث شده است که افراد بیشتری بتوانند از سود های این کار بهره مند شوند.

هم اکنون اما همیار ماینر دست به کار بسیار بزرگتری زده است و در حال احداث بزرگترین و پرقدرت ترین فارم ماینینگ بیت کوین در حال حاضر در ایران است. بیت کوین که محبوب ترین رمز ارز حال حاضر دنیاست، اکنون به یکی از ابزار پرطرفدار کسب درآمد ارزی در ایران تبدیل شده است.

این شرکت توانسته مجوز های لازم برای این کار را با موفقیت کسب کند و هم اکنون در حال فراهم کردن مقدمات تاسیس یک فارم بسیار بزرگ ماینینگ بیت کوین است تا بتواند با استفاده از این فارم خدماتش پیرامون استخراج ابری بیت کوین را برای مشتریان خود گسترش دهد تا آن ها امکان این را داشته باشند که ماینر های بیشتری را نسبت به گذشته اجاره کنند و از این طریق میزان درآمدشان را افزایش دهند. این فارم شامل بیش از ۶۰۰۰ دستگاه از جدیدترین دستگاه های ماینر بیت کوین می باشد که در مجموع می توانند به قدرتی بالغ بر ۴۰۰۰۰ تراهش بر ثانیه دست پیدا کنند که این امر یک رکورد در بازار ماینینگ بیت کوین در ایران به حساب می آید.

با توجه به رشد روزافزون قیمت بیت کوین و در پی آن افزایش افرادی که مایل به سرمایه گذاری در این رمزارز علی الخصوص ماینینگ آن هستند، شرکت های ماینینگ مجبور به گسترش امکانات خود شده اند و همیار ماینر نیز در این راه پیش گام شده است و دست به یک ارتقای اساسی در تجهیزات ماینینگ خود زده است که این مسئله باعث می شود توانایی ارائه ی خدمات بیشتری به مشتریانش داشته باشد.

روش کار شرکت کلود ماینینگ همیار ماینر دقیقا مطابق معروف ترین برند دنیا یعنی شرکت کلود ماینینگ Genesis-Mining.com و به این صورت است که سرمایه گذاران می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان هزینه ی سرمایه گذاری قسمتی از ماینرهای یک مزرعه ی ماینینگ  بیت کوین را اجاره کنند و از بیت کوین هایی که آن ها استخراج می کنند بهره مند بشوند. ممکن است برای بعضی از افراد این سوال پیش بیاید که چرا باید کسی به جای خرید ماینر به اجاره ی آن بپردازد؟

جواب این سوال بسیار ساده است. احداث و تاسیس یک مزرعه ی استخراج بیت کوین در ابعادی که بتواند سود قابل ملاحضه ای را بازگرداند کمی مشکل است و از عهده ی همه ی افراد بر نمی آید همچنین برای احداث این فارم ماینینگ بیت کوین علاوه بر مشکلات، هزینه های زیادی هم برای سرمایه گذار ایجاد می شود که این امر می تواند روند سوددهی فارم را بسیار به تاخیر بیندازد. به طور مثال برای تاسیس یک فارم ماینینگ بیت کوین نیاز است که ابتدا مکان مناسبی برای این کار تهیه شود که این مسئله خود هزینه ی زیادی نیاز دارد، از طرفی دیگر خرید دستگاه های ماینر و خنک کننده و همچنین استخدام یک متخصص برای راه اندازی آن ها از دیگر هزینه هاییست که شامل حال سرمایه گذار می شود.

این هزینه ها باعث می شوند که با راه اندازی مزرعه ی استخراج بیت کوین نیازباشد تا سرمایه گذار مدت زیادی را صبر کند تا هزینه های اولیه ای که انجام داده است از طریق کار ماینر ها به او بازگردانده شود و تازه پس از این مرحله سوددهی فارم ماینینگ شروع شود. با توجه به تغییرات بسیار زیاد بازار ماینینگ و همچنین طولانی بودن دوره ی بازگشت سرمایه، سودی که پس از این مدت از طریق فارم ماینینگ به سرمایه گذار می رسد نیز ممکن است تفاوت زیادی با پیش بینی های اولیه داشته باشد. از طرف دیگر یک مانع بزرگ دیگر در راه تاسیس فارم ماینینگ بیت کوین، دسترسی به برق صنعتی است. از آن جا که هزینه ی تعرفه ی برق خانگی در کشور بسیار بالا می باشد، ماینینگ با استفاده از آن اصلا به صرفه نیست و به سختی می تواند سودده باشد.

بنابراین همان طور که در کلاس های حضوری و آنلاین آموزش بیت کوین توصیه می شود، نیاز است که سرمایه گذار اقدام به تهیه ی برق صنعتی برای مزرعه ی استخراج بیت کوینش نماید و از آنجا که دسترسی به برق صنعتی با سختی ها و مصاعب زیادی همراه است این کار می تواند بسیار طول بکشد و شاید در پایان هم بی نتیجه بماند و نشود برق صنعتی را فراهم آورد. همه ی این مشکلات و هزینه هایی که به آن ها اشاره کردیم باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در ماینینگ بیت کوین دست بکشند.

به همین علت شرکت هایی مانند همیار ماینر با ارائه ی خدمات استخراج ابری بیت کوین کاری کرده اند که دیگر نیاز نباشد که سرمایه گذار با این مشکلات شخصا درگیر شود و او بتواند تنها با پرداخت سرمایه از مزایای ماینینگ بهره مند شود.

با سرمایه گذاری در سایت www.HamyarMiner.com تمام کارهای مربوط به مزرعه ی استخراج بیت کوین را خود شرکت همیار ماینر انجام می دهد و شما تنها با پرداخت مبلغ موردنظرتان به سرمایه گذاری می پردازید و از سودهای سرمایه تان بهره مند خواهید شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.