صفحه اصلی / اسلایدر / به مرز مهار ویروس کرونا رسیدیم
به مرز مهار ویروس کرونا رسیدیم

رئیس جمهور:

به مرز مهار ویروس کرونا رسیدیم

کسب و کار نیوز - رییس جمهوری با بیان اینکه امسال هم در روز جهانی قدس به هر طریقی ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانیم، گفت: ما همیشه در ستیز با ستمگران و حامی مظلومان جهان هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به در پیش بودن روز قدس اظهارداشت: روز قدس امسال با شرایط خود در مناطقی که به اصطلاح مناطق سفید نام گرفتند که نماز جمعه است و مردم به  نماز جمعه خواهند رفت و آنجا ندای خود و ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند.

رییس جمهوری گفت: آنهایی هم که در مناطق غیرسفید هستند باز هم از طریق فضای مجازی یا فضای حقیقی در چارچوبی که امکان پذیر است ما آن هدف اصلی را در هیچ شرایطی از یاد نمی بریم.
روحانی با اشاره به سخن امیرالمومنین که همیشه با ستمگران در ستیزیم و همیشه حامیان مظلومین عالم خواهیم بود افزود: یکی از ستون‌های اساسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همین است که در برابر ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان به پا خیزیم.
وی یادآور شد: مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که از خانه و کاشانه خود آواره شدند. خانه‌های آنها غصب شده است. هر روز بر آنها توسط ستمگران ستم روا داشته می شود و همیشه قدرت‌های استکباری جهانی به ویژه در راس آن آمریکا حامی ظالمین، صهیونیست‌ها، نژادپرستی، آپارتاید بودند و برعلیه مظلومین تلاش کردند اما این باور ما است که حق در برابر باطل  پیروز خواهد شد.
رییس جمهوری با بیان این که  فشارهای زیادی بر مردم فلسطین وارد می شود و هر روز توطئه جدیدی توسط آمریکا علیه مسلمانان و مردم فلسطین  طراحی می شود، گفت: اما در عین حال اراده پولادین مردم فلسطین و ایستادگی و مقاومت آنها ادامه خواهد یافت و این راه دیر یا زود به پیروزی نهایی خواهد رسید و ما هم این روز بسیار مهم را گرامی می داریم.
وی تاکید کرد:  قدس فراموش نخواهد شد. قدس در اشتغال ستمگران باقی نخواهد ماند. سرزمین فلسطین روزی آزاد خواهد شد. ما به هیچ عنوان این ظلم و ستم و تجاوز را نمی پذیریم و بر نمی تابیم. امروز هم این ندا وجود دارد به آن شکلی که امکان پذیر است. این روز بسیار مهم قدس را گرامی خواهیم داشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.