صفحه اصلی / اسلایدر / شاخص بورس به یک میلیون واحد نزدیک شد
شاخص بورس به یک میلیون واحد نزدیک شد

شاخص بورس به یک میلیون واحد نزدیک شد

کسب و کار نیوز - شاخص بورس امروز پس از چند روز قرمزپوشی، دوباره به مدار صعودی بازگشت و در یک قدمی کانال یک میلیون واحد قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز، شاخص بورس امروز (دوشنبه) تا لحظه تنظیم این خبر (۹ و ۵۳ دقیقه) با ۲۵ هزار و ۵۱ واحد رشد به عدد ۹۹۳ هزار و ۵۱۱ واحد رسید، اغلب سهام از صف فروشی که دو روز گذشته در بازار تشکیل شده بود خارج شدند و اکنون با روندی متعادل در حال معامله هستند.

براساس این گزارش تا این لحظه همه شاخص‌های اصلی بورس مانند شاخص قیمت (وزنی – ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم در کنار شاخص کل با رشد همراه شده‌اند.

تاکنون نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل)، بانک ملت (وبملت)، گروه مپنا (رمپنا)، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان)، پتروشیمی پارس(پارس) بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

این درحالیست که پیش از این در روز گذشته برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که از امروز بازار سهام مجددا مثبت شود. در نظرسنجی ابتدای هفته نیز برخی کارشناسان اظهار امیدواری کرده بودند که بازار این هفته بازدهی مثبت داشته باشد.

در نیم ساعت ابتدایی امروز بازار سهام، شاخص این بازار بیش از ۲۴ هزار واحد معادل بیش از ۲٫۵ درصد افزایش یافت و به ۹۹۲ هزار و ۹۴۷ واحد رسید.

همچنین مطالعه کنید:

۱.۸ میلیون سهامدار از طریق سجام سود دریافت کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول تیرماه سال …