صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / قهرمانی با چنین شرایطی بسیار ناراحت کننده است
قهرمانی با چنین شرایطی بسیار ناراحت کننده است
آندره هررا

هررا:

قهرمانی با چنین شرایطی بسیار ناراحت کننده است

کسب و کار نیوز:هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که دوست نداشت منچستر یونایتد را ترک کند. او گفت که قهرمانی در لیگ فرانسه با چنین شرایطی که لیگ به پایان نرسید ناراحت کننده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, آندره هررا بعد از جدایی از منچستر یونایتد راهی پاری سن ژرمن شد و در این تیم بازی می‌کند.

او درباره جدایی خود از شیاطین سرخ گفت: وقتی به عقب برمی‌گردم به این نتیجه می‌رسم که قصد نداشتم یونایتد را ترک کنم اما به خاطر اختلاف با مدیران باشگاه مجبور به جدایی شدم. من به مدیران باشگاه یونایتد احترام زیاد می‌گذاشتم چرا که آن‌ها به دنبال بهتر کردن تیم بودند.

هررا ادامه داد: با بعضی از تصمیم‌های باشگاه مشکل داشتم و چنین اختلاف نظرهایی همواره در فوتبال وجود دارد. من رابطه خوبی با مالکان باشگاه داشتم اما در نهایت شرایط به گونه‌ای شد که برخلاف میل باطنی‌ام از تیم جدا شدم.

این بازیکن اسپانیایی درباره قهرمانی با پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه گفت: هنوز که هیچ جشنی را برگزار نکرده‌ایم. من عاشق فوتبال هستم اما در همان حال بالا بردن جام‌ها را هم بسیار دوست دارم. قهرمانی در لیگ فرانسه لذت بخش است اما دوست داشتم که با هواداران و هم تیمی‌هایم در زمین جشن بگیریم.

او در پایان گفت: هر چند که لیگ به پایان نرسید اما با تیم دوم ۱۲ امتیاز اختلاف داشتیم و شایسته این قهرمانی بودیم. درست است که شایسته قهرمانی هستیم اما باید اعتراف کنم که قهرمانی با چنین وضعیتی بسیار ناراحت کننده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.