صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / باید برای کلوپ دست زد
باید برای کلوپ دست زد

هافبک اسپانیایی منچسترسیتی:

باید برای کلوپ دست زد

کسب و کار نیوز:هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به ستایش از لیورپول یورگن کلوپ پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, لیورپول در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آنقدر خوب کار کرده است که ستایش بازیکنان و مربیان تیم‌های رقیب را هم به دنبال داشته است.

رودری، هافبک گران قیمت منچسترسیتی گفت: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که برای یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به خاطر ساختن چنین تیمی دست بزنیم. لیورپول در فصل جاری خیره کننده ظاهر شده است و گاهی اوقات در فوتبال شاهد چنین اختلاف امتیازی خواهیم بود.

او ادامه داد: بازیکنان لیورپول با نهایت تمرکز در هر دیداری به میدان رفتند. آن‌ها تنها به قهرمانی فکر کردند و باید برای چنین تیمی دست زد. ما در فصل جاری مشکلات زیادی داشتیم و چندین بازیکن کلیدی ما مصدوم شدند با این حال بد هم نتیجه نگرفته‌ایم. این اختلاف امتیاز شایسته تیم ما نیست اما باید فصل را به پایان رساند و هنوز در چند جام شانس داریم.

رودری در پایان گفت: بازی کردن در لیگ جزیره رویای برای من بود که برآورده شده است و می‌خواهم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم. از حضور در سیتی خوشحال هستم و سال خوبی را تجربه کردم. من چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و امیدوارم که بتوانم با سیتی جام‌های زیادی به دست آورم.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.