صفحه اصلی / استان ها / خاموشی ناشی از خسارت شدید بارندگی و طوفان هرمزگان در کمترین زمان رفع شد
خاموشی ناشی از خسارت شدید بارندگی و طوفان هرمزگان در کمترین زمان رفع شد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان:

خاموشی ناشی از خسارت شدید بارندگی و طوفان هرمزگان در کمترین زمان رفع شد

کسب و کار نیوز:سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از رفع خاموشی و ناشی از بارندگی طوفان در مناطق مرکزی، جزایر و غرب هرمزگان در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا رنجبر افزود: در پی بارندگی همراه با وزش باد شدید در استان برخی تاسیسات و شبکه های برق رسانی دچار آسیب شدید شد که با تلاش کارکنان این شرکت، خاموشی ها رفع و برق این مناطق به حالت پایدار بازگشت.

وی میزان خسارت وارد شده را ۵۹ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: در این بارندگی ۲۱ پایه شبکه برق رسانی در محدوده ناحیه یک بندرعباس، ۴۷ پایه در بندرلنگه، ۳ پایه در جزیره قشم، یک پایه در جزیره هنگام دچار آسیب شد. ضمن اینکه در منطقه سرخون بندرعباس ۱۷ نقطه دچار سیم پارگی شد که با تلاش کارکنان اتفاقات و عملیات برق شبکه های آسیب دیده بازسازی و برق این مناطق مجددا وصل شد.

رنجبر اضافه کرد: به علت خروج پست فوق توزیع قشم و پاره شدن سیم های برق، برخی مناطق جزیره دچار خاموشی شدند که با رفع خسارت،  این مناطق کمتر از یک ساعت برق دار شدند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق یادآور شد: در منطقه غرب استان بیشترین خسارت در روستای حسینه بود که با تلاش بی وقفه کارکنان حوزه عملیاتی این منطقه و همکاری دهیاری این روستا برق این روستا کمتر از ۱۲ ساعت وصل شد.

رنجبر بیان کرد: علیرغم گستردگی خسارت به شبکه و تاسیسات و همچنین پراکنده بودن مناطق آسیب دیده، شاهد عملیات جهادی پرسنل پرتلاش شرکت و رفع خاموشی ها در حدال زمان ممکن بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک نیز بر اثر طوفان برخی تاسیسات برق دچار آسیب شدند که با رفع خسارت، در کمترین از ۳۰ دقیقه برق این جزایر به حالت پایدار بازگشت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.