صفحه اصلی / استان ها / توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج
توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

کسب و کار نیوز:مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان ۲۰۰۰ سبد کالا بین محرومان مناطق حاشیه‌نشین کرج توزیع شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: اقلام سبد کالای تهیه‌شده در این طرح شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، پنیر، عدس، نخود، لپه، لوبیا قرمز و لوبیا بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم رزمایش گسترده همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان امسال خاطره‌ای خوب در اذهان مردم باقی بگذارد گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با شیوع کرونا شاهد تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی و بیکاری برخی از افراد بوده ایم، توضیح داد: شرایط پیش آمده معیشت برخی از نیازمندان و محرومان را با مشکلاتی مواجه کرده به همین دلیل از خیرین و مردم نیکوکار می خواهیم در این روزها افراد کم بضاعت را فراموش نکنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز اضافه کرد: کمیته امداد استان طبق روال گذشته، از نیازمندانی که شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن از سوی این نهاد را دارند، حمایت می کند و پس از تشکیل پرونده آنها را به عنوان مددجوی جدید می پذیرد.

محمدی فرد گفت: در استان البرز بیش از ۵۲ هزار مددجوی دائمی و ده‌ها هزار نیازمند به صورت موردی برای رفع نیازهای معیشتی به دفاتر کمیته امداد امام(ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل و هم‌افزایی با این نهاد مراجعه می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.