صفحه اصلی / اسلایدر / پایان اپیدمی کرونا روشن نیست
پایان اپیدمی کرونا روشن نیست

رئیس‌جمهور:

پایان اپیدمی کرونا روشن نیست

کسب و کار نیوز - رئیس جمهوری با اشاره به تقسیم‌بندی رنگی وضعیت کرونا در کشور اظهار داشت: معنی مناطق سفید این نیست دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: امسال سال سختی برای مردم بود و کرونا مشکلاتی از ماه اسفند هم برای سلامت و هم برای شغل و کار مردم ایجاد کرد.

 وی افزود:در عین حال کارگران عزیز ما در کارگاه‌هایی که فعال بودند، با همه توان برای رفع نیازمندی‌های کشور تلاش کردند. در سایه کار و تلاش کارگران می‌بینیم محصولات غذایی و محصولاتی که مربوط به مسائل بهداشتی است، به وفور در اختیار مردم است .

روحانی با اشاره به مجاهدت کادر درمان و کارگران کشور در عرصه مبارزه با کرونا اظهار داشت:  تلاش بر این بوده که بتوانیم در این ایام سلامت مردم را به عنوان هدف و موضوع اول مورد حراست قرار دهیم و بعد هم بتوانیم نیازهای مردم را در بازار تامین کنیم و کارگاه ها و بنگاه‌های تولیدی به کار خود ادامه دهند جمع این‌ها گاهی اوقات سختی ایجاد می‌کند.

 وی افزود: به مردم عزیز می‌گویم به دلیل ناروشن بودن پایان این ویروس ما خودمان را برای کسب و کار، نحقیقات، علم و دانش و امید به جامعه آماده کنیم و چون هیچ کس نمی‌تواند در دنیا پیش بینی کند پایان این اپیدمی چه زمانی است بنابر فرض این که این ویروس برای مدتی در کنار مردم است.

روحانی با بیان اینکه ما باید مقداری بدبینانه فعالیت‌مان را در برابر این ویروس ببینیم، خاطر نشان کرد: باید تمام دستور العمل‌های پزشکی را رعایت کنیم و کار و تولید در کنار این احتیاط ها ضروری است. یک وقتی بود که می‌گفتیم در خانه بمانید الان هم می گوییم برای ضرورت در خانه بمانند.

رئیس جمهور ادامه داد: شرایط، طوری است که اگر کشوری پول هم داشته باشد برخی مواد غذایی و مواد مورد نیاز را حتی با چند برابر قیمت هم نمی فروشند. پس باید خیلی از مواد و محصولات را خودمان تولید کنیم.

روحانی با اشاره به تقسیم بندی رنگی وضعیت کرونا در کشور اظهار داشت: معنی مناطق سفید این نیست دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.