صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / لزوم بهره‌برداری مناسب از فرصت‌ها و ظرفیت‌های هفته روابط‌عمومی
لزوم بهره‌برداری مناسب از فرصت‌ها و ظرفیت‌های هفته روابط‌عمومی

جمشید قزوینیان، مدیر روابط‌عمومی بانک دی تاکید کرد:

لزوم بهره‌برداری مناسب از فرصت‌ها و ظرفیت‌های هفته روابط‌عمومی

کسب و کار نیوز- جهان در تمامی ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... در حال حرکت به‌سمت استفاده هرچه بیشتر از ابزارهای دیجیتال و الکترونیک است و در این بین روابط‌عمومی‌ها بایستی بر سرعت خود در استفاده هر چه بهتر از این ابزارها بیافزایند.
به گزارش کسب و کار نیوز، جمشید قزوینیان، مدیر روابط‌عمومی بانک دی به‌مناسبت در پیش بودن هفته روابط‌عمومی، با بیان این مطلب افزود: متاسفانه واقعیت این است که روابط‌عمومی در ایران متناسب با پیشرفت سایر علوم و فنون ارتقاء نیافته و فعالان این حوزه می‌باید به این باور برسند که روابط‌عمومی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمان از نقشی استراتژیک برخوردار بوده و لازم است در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های کلان، نقش‌آفرین باشند.
قزوینیان در ادامه ضمن اشاره به استفاده حداکثری روابط‌عمومی و رسانه از ظرفیت‌های یکدیگر بیان داشت: با نگاهی به نوع وظایف و کارکردهای روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توان به اهداف مشترکی که در حیطه وظایف آنها نهفته است دست یافت و این مهم در حالی است که متاسفانه و به دلیل عدم شفافیت در فعالیت برخی از روابط‌عمومی‌ها در زمینه ارایه اخبار صحیح به رسانه‌ها و نیز جهت‌گیری‌های ناصحیح و عدم پوشش صحیح اخبار یک سازمان از سوی برخی از رسانه، شاهد آن هستیم که اختلافاتی مابین این دو نهاد شکل گرفته است که این اختلاف با رعایت برخی از اصول اولیه توسط هر دو گروه برطرف خواهد شد.
مدیر روابط‌عمومی بانک دی در ادامه و در خصوص برگزاری هفته روابط‌عمومی گفت: روابط‌عمومی‌ها فرصت برگزاری هفته روابط‌عمومی را مغتنم شمرده و به بهترین شکل از فرصت‌ها و ظرفیت‌های آن استفاده و بهره‌برداری کنند. وی تاکید کرد: هفته روابط‌عمومی فرصت مناسبی است تا دستاوردها، اقدامات و ظرفیت‌های روابط‌عمومی به بهترین شکل ممکن به اطلاع عموم مردم و مخاطبان رسانده شود و فعالان و شاغلان این حوزه که همواره تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای دستیابی مخاطبان و سازمان‌ها به اهداف و منافع مشترک داشته‌اند، مورد تقدیر مدیران ارشد سازمان‌ها قرار گیرند.
قزوینیان در انتها با اشاره به شرایط‌کنونی جامعه به واسطه فراگیری بیماری کرونا گفت: در شرایط فعلی متاسفانه ۵۰نفر از پرسنل نظام بانکی جان خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داده‌اند که جا دارد به خانواده این عزیزان تسلیت گفته و از سایر همکاران خود در جامعه بانکی کشور که همواره و در تمامی بحران‌های موجود به خدمت‌رسانی به مردم مشغول بوده‌ و دچار آسیب‌های بسیاری شده‌اند، تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.