چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / رونق کسب و کارها با ورود به فضای آنلاین
رونق کسب و کارها با ورود به فضای آنلاین

حسین زندی، رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری در گفت و گو با کسب و کار مطرح کرد:

رونق کسب و کارها با ورود به فضای آنلاین

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری در رابطه با بحران کرونا و تاثیر آن بر صنف خود گفت: با شیوع بیماری کرونا تا به امروز در صنف حمل و نقل کالای شهری حتی یک نفر هم موفق به کار کردن نشده است. تمام اعضای این صنف تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته اند و کاری از پیش نبرده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین زندی ادامه داد: به صورت دقیق تر در این بحران بوجود آمده  ۹۰درصد کار اعضای این صنف کم شده است و بیکاری گریبان تعداد  زیادی از افراد را گرفته است. دو ماه این این بحران گذشته و خسارات زیادی را متحمل شده ایم که باید برای جبران آن زمان و حمایت زیادی را صرف کنیم. به هر حال تا قبل از وقوع این بحران این صنف مشکلاتی را داشته است که کرونا به آنها دامن زده است. البته به واسطه این کرونا اکثر اصناف آسیب دیده اند و کاری از پیش نمی برند و باید در انتظار ماه های آینده نشست تا ببینیم اوضاع اقتصادی بر چه منوالی حرکت می کند و شیوع ویروس کرونا به چه مرحله ای خواهد رسید.

اما به طور کلی کارگران صنف حمل و نقل کالای شهری آسیب زیادی دیده اند و نیازمند حمایت و تسهیلات هستند. امیدواریم دولت و مسئولان برای اصناف آسیب دیده از این بحران وارد عمل شود و تسهیلات حمایتی را به اصناف پرداخت نماید تا با حداقل ضرر و زیان این دوران سپری شود.

وی ورود استارت آپ ها برای رونق کسب و کارها را ضروری دانست و عنوان کرد: ورود استارت آپ ها در بخش حمل‌ونقل کالای درون‌شهری با برنامه ریزی دقیق امکان پذیر است با این حال آنچه کار ما را سخت می‌کند کارگران حمل‌ونقل هستند. این امکان وجود دارد اما باید برنامه‌ریزی منظمی داشته باشیم تا بعد از ورود این اپلیکشین ها به این بخش خدمات مناسبی به مردم در این زمینه داده شود چراکه این اتحادیه با گروه بزرگی از مستأجران و حمل اسباب و اثاثیه مردم در ارتباط است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.