صفحه اصلی / اسلایدر / جوجه کشی اقدام غیرقانونی بود، هم غیرشرعی هم غیراخلاقی
جوجه کشی اقدام غیرقانونی بود، هم غیرشرعی هم غیراخلاقی

رئیس قوه قضائیه مطرح کرد

جوجه کشی اقدام غیرقانونی بود، هم غیرشرعی هم غیراخلاقی

کسب و کار نیوز - رئیس قوه قضاییه به گزارش ارائه شده از سوی دیوان محاسبات واکنش نشان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه مسؤلین عالی قضائی درخصوص گزارش دیوان محاسبات گفت: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت گریزی امرناپسندی است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت همه دلارهای پرداختی باید شفاف شود، گفت: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه بافساد و بازگشت بیت المال را داد. پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلارهای ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجربه صدور حکم شده و درحال اجرای حکم است. بارها گفته‌ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختارهای فسادزا کند.

رئیسی تصریح کرد: سازمان بازرسی به موضوع جوجه کشی ورود کرده است. جوجه کشی هم اقدام غیرقانونی بود هم غیرشرعی هم غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود. اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقاً قابل قبول نیست.

وی در ادامه افزود: اقتصاد سلامت بالاخص درحوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است. برای کالاهای کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بربازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود و درسال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.