صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / اعلام برترین استارتاپ های ساری در رویداد آنلاین اینوتکس پیچ
اعلام برترین استارتاپ های ساری در رویداد آنلاین اینوتکس پیچ

رقابت 11 استارتاپ شمالی در اینوتکس پیچ آنلاین ساری، 2 برگزیده داشت

اعلام برترین استارتاپ های ساری در رویداد آنلاین اینوتکس پیچ

کسب و کار نیوز - رویداد اینوتکس­ پیچ ساری که بنا بود در روز 27 فروردین 99 و در شهر ساری برگزار شود به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد. دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیه­ استارتاپ­‌هایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند در نهایت 11 تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این ۱۱ تیم استارتاپی که از استان‌­های مازندران، گیلان و گلستان در این رویداد شرکت کرده بودند در حضور داورانی چون «کمیل نعمت‌­زاده» مسئول طرح و برنامه پارک علم و فناوری مازندران، «رضا خسروی» مدیر ﻣﺮﮐﺰ رﺷﺪ واﺣﺪﻫﺎی ﻓﻨﺎور ﺳﯿﻤﺮغ، «سیدمرتضی باقری فرد» مشاور کارآفرینی مرکز علمی کاربردی سازه‌­های سنگین، «سینا قدس» قائم مقام پلتفرم تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن و «جلیل عسگری» نماینده شبکه فن بازار ملی ایران به رقابت با یکدیگر پرداختند. در نهایت طبق تصمیم داوران به ترتیب تیم‌های «آن­واش» و «چَمدان» به عنوان برترین استارتاپ­‌های رویداد اینوتکس پیچ ساری انتخاب شده و مجوز حضور در فینال کشوری این رقابت­‌ها را دریافت کردند.

داوری آنلاین در رویداد اینوتکس­ پیچ

رویداد اینوتکس­ پیچ رویداد بزرگ رقابتی بین استارتاپ‌­هاست که خود از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. در مرحله­ نخست استارتاپ‌­ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌­های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌­گذاران دعوت به عمل می­‌آید. در این مرحله از رقابت­ که در استان‌­های مختلف برگزار می‌­شود، ابتدا تیم‌­های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه­‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌­گذارانِ محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌­پردازند.

در ادامه، از استارتاپ‌­های برگزیده شده در این مرحله، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه ­نهایی، دعوت به عمل می‌­آید. برگزیدگان مرحله نیمه ­نهایی می­‌توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌­ها دو به ­دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

این دوره از رویداد اینوتکس پیچِ، از ابتدای بهمن­ ماه ۹۸ آغاز شده و پس از برگزاری در استان‌­های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و اصفهان، این بار به استان مازندران رسیده بود. این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت­ کنندگان، برگزاری این­گونه رویدادها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل مواجه کرده است. به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه رویداد به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رویداد کاملا به صورت آنلاین برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.