صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سبک بازی اولادی مثل ممفیس دپای بود
سبک بازی اولادی مثل ممفیس دپای بود

محمدنصرتی:

سبک بازی اولادی مثل ممفیس دپای بود

کسب و کار نیوز:محمدنصرتی معتقد است که مهرداد اولادی همبازی سابقش در پرسپولیس و تیم ملی بازیکنی در سطح مهاجم تیم ملی هلند بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مدافع سابق تیم ملی و سرمربی حال حاضر تیم گل ریحان البرز امروز به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال عکس همبازی سابقش را در اینستاگرام استوری کرد. محمدنصرتی که در پرسپولیس و تیم ملی همبازی اولادی بوده است درباره او گفت:”مهرداد اولادی بچه صاف و ساده و خوبی بود. خیلی فوتبالیست توانمندی هم بود و فکر می کنم اگر تصمیمات اشتباهی در انتخاب تیم هایش نمی گرفت می توانست در سطح بالاتری بازی کند.”

او افزود:” یادم هست از یک موقع اسپانیا پیشنهاد داشت. واقعا توانایی فنی بالایی داشت و وقتی پایش را مقابل توپ ستون می کرد به اصطلاح فوتبالی ها با تبر هم نمی شد پایش را زد و توپ را گرفت. من بخواهم مقایسه کنم استایل و سبک بازی اش خیلی شبیه ممفیس دپای مهاجم تیم ملی هلند بود. هم سرعت و قدرت بدنی داشت و هم خوب سر می زد.” مدافع سابق تیم ملی در ارتباط با شرایط روحی مهرداد در سال های آخر گفت:” من با مهرداد در پرسپولیس همبازی بودم و زمانی که در امارات بود من هم آنجا بازی می کردم و همدیگر را می دیدیم. فکر می کنم وقتی از الشباب برگشت در یک برهه ای تحت فشار زیادی بود. او پیش از آن بازیکن محبوبی بود و صدهزارنفر تشویقش می کردند و به همین خاطر از نظر روحی لطمه خورد. مهرداد بچه تنهایی بود و شاید دوستان خیلی خوبی در آن مقطع کنارش نبودند.”

نصرتی اما مثل خیلی دیگر از اهالی فوتبال در حال حاضر در قرنطینه است و منتظر است تا زمان آغاز تمرینات تیم های لیگ یک مشخص شود:”یک باغچه ای در کردان دارم که خودم را در آنجا سرگرم کرده ام؛ در کنارش ورزش هم می کنم و با بچه های تیم صحبت می کنم و ارتباط هستم. ما به بچه ها در اسفند ماه برنامه ده روز داده بودیم اما وقتی دیدیدم که تعطیلات طولانی است دیگر برنامه را ادامه ندادیم و از بچه ها خواستیم با ورزش های متفاوت و مفرح مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، دویدن و …فقط سعی کنند آمادگی جسمانی شان را تا حد معقولی حفظ کنند.”

او درباره احتمال برگزاری مسابقات هم گفت:”با توجه به اینکه در لیگ یک یکسری تیم ها امکانات برگزاری بازی زیر نور را ندارند فکر می کنم بازی های لیگ یک بعد از ماه رمضان برگزار شود اما لیگ برتر شرایط فرق دارد و تیم ها می توانند بازی ها را زیر نور ورزشگاه برگزار کنند. هرچند الان این خبر هست که ویروس کرونا به ووهان چین برگشته و اگر سیرصعودی ادامه داشته باشد معلوم نیست تصمیم بازی ها چه می شود. ”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.