صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از پارس جنوبی به فیفا شکایت می کنم
از پارس جنوبی به فیفا شکایت می کنم

کاخابرکاکاشویلی:

از پارس جنوبی به فیفا شکایت می کنم

کسب و کار نیوز:هافبک گرجستانی سابق پارس جنوبی می گوید مدیرعامل این باشگاه اذیتش کرده و به همین خاطر قصد دارد به فیفا شکایت کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, کاخابرکاکاشویلی یکی از بازیکنان خارجی بود که در ابتدای فصل به پارس جنوبی پیوست اما در میانه راه دچار مصدومیت از ناحیه رباط داخلی شد و در نیم فصل نیز با حضور هومن افاضلی در راس کادرفنی او از این تیم کنار گذاشته شد. کاخا اما حالا مطالبات خود را از پارس جنوبی دریافت نکرده و قصد دارد به فیفا شکایت کند.

کاخا در این باره عنوان کرد: من در ابتدای فصل به احترام حضور آقای فراز کمالوند که او را می شناسم و مربی توانمندی است، با قراردادی ریالی و اندک حاضر شدم با پارس جنوبی قرارداد ببندم اما با رفتن ایشان متاسفانه مدیران باشگاه برخورد خوبی با من نداشتند.

وی ادامه داد: من فقط ۳۰ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کردم و دیگر هیچ پولی نگرفتم. من در بازی با استقلال که پخش مستقیم کشور ایران هم بود، مصدوم شدم و پیراهن پارس جنوبی را برتن داشتم که این اتفاق افتاد. همه این مساله را دیدند اما باشگاه در آن مقطع برای هزینه های درمانم اقدام درستی نکرد و بعد از آن هم مجبور شدم پایم را جراحی کنم. متاسفانه در نیم فصل هم خیلی راحت مرا کنار گذاشتند و هیچ توضیحی نیز ندادند.

هافبک پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا کنار گذاشتنش به خاطر مصدومیت بود، بیان کرد: من خیلی زود به ترکیب برمی گشتم. همین حالا پایم کاملا بهبود پیدا کرده و می توانم بازی کنم.اینکه مرا را به خاطر مصدومیت کنار گذاشتند، بهانه بود چون من نهایتا بعد از یکماه به تمرینات گروهی برمی گشتم.

کاخا درباره مطالباتش از پارس جنوبی بیان کرد: مدیران باشگاه باید کل پولم را بدهند. من تا الان به احترام فراز کمالوند و دوستی ای که با او دارم، صبر کردم، اما واقعا از اینجا به بعد نمی توانم چون احساس می کنم مدیرعامل باشگاه می خواهد اذیتم کند. به همین خاطر با ادامه این روند برای دریافت حق و حقوقم به فیفا شکایت می کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.