صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای تمدید قراردادم منتظر وضعیت کرونا هستم
برای تمدید قراردادم منتظر وضعیت کرونا هستم

بشار رسن:

برای تمدید قراردادم منتظر وضعیت کرونا هستم

کسب و کار نیوز:بشار رسن مذاکره با چند تیم قطری را تائید کرد و همچنین از علاقه پرسپولیس برای تمدید پرده برداشت اما گفت که تصمیم نهایی را در آینده خواهد گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, چند روز بعد از تعطیلی کامل لیگ برتر در ایران بود که بشار رسن تهران را به مقصد بغداد ترک کرد. او که سومین سال بازی در پرسپولیس را سپری می‌کند، این روزها به درخواست های مصاحبه‌اش پاسخ مثبت داده و به خصوص با رسانه های قطری صحبت کرده است. وی پس از این که در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و از پیشنهادات جدید خود پرده برداری کرد، حالا در گفتگو با روزنامه الوطن به موضوعات جدیدی اشاره کرده اما تلاش داشته نسبت به پرسپولیس احتیاط همیشگی را داشته باشد.

بشار در ابتدای صحبت هایش گفت: بعد از یک تجربه موفق که با حضور در تیم معروف آسیا پرسپولیس سپری کردم، آخرین فصل قراردادم با این تیم را سپری می‌کنم. تیم ایرانی علاقه زیادی برای تمدید قرارداد دارد اما من منتظر وضعیت بیماری کرونا هستم. ممکن است یک تجربه جدید را امتحان کنم و پیشنهادات مختلفی را هم از تیم های حوزه خلیج فارس و اروپا (از جمله اسپانیول) دارم. شرایط فعلی وضعیتی است که تصمیمم را به تاخیر انداخته است و با فروکش کردن کرونا، انتخاب را انجام می‌دهم.

او در مورد پیشنهادش از تیم های قطری نیز توضیح داد: در واقع من با بیش از یک تیم قطری تماس و مذاکره دارم. قرارداد من با پرسپولیس در ماه ژوئن به پایان می‌رسد اما نمی‌دانم که مسابقات تا شروع فصل جدید به تعویق می‌افتند یا نه. اما این اوضاع هم تمام می‌شود و زندگی به استادیوم ها بازخواهد گشت. اوضاع به طور طبیعی در دنیا درست خواهد شد اما فعالیت ها کاهش یافته اند.

بشار با تاکید بر تمرینات فردی برای حفظ آمادگی اش اظهار داشت: تمرین‌های فردی را در عراق انجام می‌دهم تا آمادگی‌ام حفظ شود. چیزی که باعث افزایش سطح فنی من پس از بازگشت دوباره به میدان رقابت‌ها خواهد  شد. تمام تیم‌ها پس از بازگشت به تمرین‌های گروهی به ۲ یا ۳ هفته زمان برای حضور آماده در لیگ ها نیاز دارند.

ستاره عراقی پرسپولیس همچنین گفت که فوتبال حرفه ای شده اما اگر زمانی قرار باشد به عراق برگردد، در تیم نیروی هوایی که پیش تر هم عضو آن بود، بازی خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.