چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کاوه رضایی ستاره شارلروا از نگاه سایت بلژیکی
کاوه رضایی ستاره شارلروا از نگاه سایت بلژیکی

کاوه رضایی ستاره شارلروا از نگاه سایت بلژیکی

کسب و کار نیوز:سایت RTBF مهاجم ایرانی شارلروا را یکی از دو بازیکن برتر این تیم در فصل جاری می‌داند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, کاوه رضایی در شرایطی دومین سال حضورش در فوتبال بلژیک را پشت سر می‌گذارد که با وجود بالا رفتن سن و سال او، همچنان از نظر فنی در حال رشد و پیشرفت است، تا جایی که اکنون جزو سه گلزن برتر ژوپیر لیگ قرار دارد و بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود.

رضایی که در سال گذشته یکی از ستاره‌های شارلروا بود و با درخشش در این تیم راهی کلوب بروژ قهرمان شد، فصل ۲۰-۲۰۱۹ را با این تیم خیلی خوب شروع نکرد و فرصت حضور در بازی‌های ژوپیر لیگ برای این تیم را به دست نیاورد و همین مسئله موجب شد تا به‌عنوان بازیکن قرضی مجددا به شارلروا برگردد و دوران درخشان‌اش را تکرار کند.

کاوه رضایی که در این فصل ۱۸ بار در ترکیب شارلروا قرار گرفته و در چهار مسابقه دیگر حضور تعویضی در زمین داشته، توانسته ۱۲ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل بدهد تا تاثیرگذارترین بازیکن تیمش در روند امتیازگیری و حضورشان در رده سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک باشد.

عملکرد رضایی در شارلروا، بارها مورد تمجید رسانه‌های بلژیکی قرار گرفته و به تازگی نیز سایت RTBF از او به‌عنوان بهترین بازیکن این باشگاه به همراه ریوتا موریوکا ژاپنی نام برده است.

این سایت ضمن توضیحی از عملکرد و روند رو به رشد شارلروا که شانس کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را دارد، درباره عملکرد مهاجم ایرانی شالروا نوشته است: «کاوه رضایی بعد از یک تجربه ناموفق در کلوب بروژ و مصدومیت‌هایی که داشت، به شارلروا برگشت و بلافاصله روند گلزنی او آغاز شد و عملکرد کم عیب و نقصی به همراه موریوکا داشت.»

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.