صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیشنهاد ملی‌پوش فوتسال درباره فینال لیگ برتر
پیشنهاد ملی‌پوش فوتسال درباره فینال لیگ برتر

یک سال جام باشگاه‌های آسیا را برگزار نکنند؛

پیشنهاد ملی‌پوش فوتسال درباره فینال لیگ برتر

کسب و کار نیوز:بازیکن تیم ملی و گیتی پسند معتقد است برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال بار فنی نخواهد داشت و در صورت امکان نباید برگزار شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره وقفه رقابت‌های ورزشی ازجمله عدم برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون اظهار کرد: از وقتی که مسابقات تعطیل شده، بلاتکلیف و در خانه قرنطینه هستیم. منتظر ماندیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌اُفتد و چه زمانی شرایط برای برگزاری بازی‌ها فراهم می‌شود.

او ادامه داد: ویروس کرونا در سراسر دنیا شیوع پیدا کرده و مختص کشور ما نیست، اما باید بدانیم وقتی که این بیماری از ایران رفت، باید فینال لیگ برتر را برگزار کنیم یا نه؟ به نظر من که چیزی عاید ما بازیکنان و تیم‌ها نخواهد شد چراکه بخاطر تعطیلی‌ها و عدم تمرینات، این نمی‌تواند بار فنی خاصی داشته باشد.

فوتسالیست ملی‌پوش گیتی پسند عنوان کرد: دو ماه است نه تمرین و نه بازی انجام دادیم و اصلا نباید انتظار یک فینال با کیفیت را از لیگ برتر فوتسال داشته باشید. درست است که روزی یک ساعت در خانه تمرین می‌کنیم، اما تمرین در سالن و با توپ دنیای متفاوتی دارد. هیچ وقت به این اندازه از سالن دور نبودیم و مطمئنا اگر فینال را انجام دهیم، یک مسابقه‌ی بی‌کیفت خواهد بود و صرفا برای اینکه یک باری از روش دوش مسؤولان برداشته شود، این بازی انجام خواهد شد.

سنگ‌سفیدی تاکید کرد: واقعا برگزاری فینال چه سودی دارد؟ اگر می‌خواهند فینال خوبی شاهد باشند و به دنبال بهره‌برداری هستند، باید زمان مناسبی به تمرین کردن دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون بدهند و فینال را چند روز قبل از شروع فصل آینده برگزار کنند تا تیم‌ها در شرایط خوبی باشند. اگر هم چنین تصمیمی ندارند، بهتر است همین الان لیگ را تمام شده اعلام کنند.

او یادآور شد: باید منتظر باشیم و ببینیم ای‌اف‌سی چه تصمیمی برای فصل ۲۰۲۰ جام باشگاه‌های آسیا دارد. اگر آنها هم اصرار به انجام این مسابقات دارند، در ایران هم مسؤولان سازمان لیگ تصمیم درستی برای برگزاری فینال بگیرند تا سرنوشت نماینده ایران در آسیا مشخص شود ولی در حال حاضر واقعا هیچ چیز مشخص نیست. فعلا مسؤولان تیم گفتند کاملا در منزل باشیم و تکان نخوریم.

فوتسالیست ملی‌پوش گیتی‌پسند با بیان اینکه ابتدا باید تکلیف جام جهانی مشخص شود، عنوان کرد: قرار بود جام ملت‌های آسیا که مقدماتی جام جهانی هم هست، در مردادماه امسال و یک ماه بعد از آن، جام جهانی فوتسال برگزار شود، اما به نظرم با شرایط فعلی، جام ملت‌ها به اواخر سال ۹۹ خواهد رفت چون المپیک و یورو هم یک سال به تعویق افتادند و بعید نیست در آسیا هم چنین اتفاق رخ بدهد.

سنگ‌سفیدی یادآور شد: فعلا منتظر هستیم تا ببینیم فیفا چه تصمیمی برای برگزاری جام جهانی خواهد داشت چون نظر آنها برای انجام جام ملت‌های و حتی جام باشگاه‌های آسیا نیز تاثیر خواهد گذاشت. در حال حاضر همه چیز روی هواست و هیچ چیز مشخص نیست.

او اضافه کرد: اردیبهشت‌ماه جلسه‌ای در فیفا برگزار خواهد شد و درباره تعویق جام جهانی تصمیم خواهند گرفت. به نظرم امسال فقط باید جام ملت‌ها برگزار شود و نباید جام باشگاه‌های آسیا را انجام دهند چون هیچ فایده‌ای ندارد و با یک سال برگزار نکردن این رقابت‌ها، هیچ اتفاق خاصی نمی‌اُفتد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.