صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بهتر است لیگ برتر را تعطیل کنند
بهتر است لیگ برتر را تعطیل کنند

علی شجاعی:

بهتر است لیگ برتر را تعطیل کنند

کسب و کار نیوز:با تعطیلی تمرینات ، بازیکنان تیم های مختلف به دلیل دوری از تمرینات مستمر گروهی با افت بدنی مواجه خواهند شد و این می تواند احتمال مصدومیت را بالا ببرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در صورتی که لیگ برتر بخواهد ادامه پیدا کند ، تیم ها باید فرصت لازم برای بدنسازی مجدد را داشته باشند چرا که در غیراینصورت بازیکنان با مشکلاتی مواجه خواهند شد. هرچند تیم های مختلف در این مدت سعی کرده اند از راه دور و اختصاصی برای بازیکنان تمرین گذاشته و نگذارند آن ها کاملا از فرم خارج شوند. نساجی یکی از تیم هایی است که تمریناتش را با استفاده از برنامه های خاص به صورت آنلاین برگزار می کند.

علی شجاعی وینگر چپ پای نساجی درباره شرایط این تیم و خودش گفت:” خودم که اینروزها خانه هستم و جایی نمی شود رفت. تمریناتمان را آنلاین راس ساعت خاص و به طور هماهنگ انجام می دهیم تا سطح توان و استقامت بدنی مان را نگه داریم. ”

او ادامه داد:” وقتی بیست سی روز تمرین تعطیل باشد بازیکنان از نظر بدنی افت می کنند و هرچقدر هم آنلاین و اختصاصی تمرین کنیم اما فلسفه و نتیجه کار در چمن و تمرین گروهی چیز دیگری است. من فکر می کنم بازیکنان همه تیم ها از نظر بدنی در این مدت افت کرده اند. اگر بخواهند مسابقات لیگ برتر را ادامه بدهند حتما باید فرصت لازم به تیم ها را بدهند تا بتوانند این افت بدنی را جبران کنند.”

بازیکن تیم امید ایران دررقابت های انتخابی المپیک درباره ادامه مسابقات گفت:” به نظر من سلامت یک انسان از هرچیزی مهمتر است. اگر شرایط نرمال باشد باید برگزار شود اما این شرایط بحرانی است و به نظرم لیگ امسال شرایط خیلی سختی دارد. اگر هم بخواهند برگزار کنند احتمالا بدون تماشاگر خواهد بود آن هم در حالی که به خاطر این تعطیلی طولانی مدت تیم ها و بازیکنان افت کرده اند. نظر شخصی ام این است که لیگ تعطیل شود خیلی بهتر است. بازیکنان و خانواده هایشان در این شرایط در خطر خواهند بود.”

او همچنین گفت:” اگر بازی ها شروع شود باید حداقل ۲۵ روز زمان برای یک بدنسازی نصف و نیمه بدهند هرچند بازهم مصدومیت ها خیلی زیاد خواهد بود.”

شجاعی در این رابطه که در صورت شروع لیگ نساجی در چه سطحی بازی ها را آغاز می کند گفت:” تیم ما حتی در روزهای شروع اپیدمی تمریناتش را منظم زیر نظر مربیان انجام داده است. تمرینات خوبی انجام دادیم می تواند در آینده کمکمان کند. فکر می کنم نساجی یکی از تیم هایی بوده که در این روزهای تعطیل به نسبت خوب تمرین کرده است. معتقدم اگر نساجی شرایط بدنی اش خوب باشد بازی ها را با قدرت شروع خواهد کرد.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.