صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نمی‌خواهم در انتخابات کاندیدا شوم
نمی‌خواهم در انتخابات کاندیدا شوم

علی کفاشیان:

نمی‌خواهم در انتخابات کاندیدا شوم

کسب و کار نیوز:رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: من از نایب رئیسی فدراسیون استعفای کتبی نداده‌ام اما برای بازگشت از سوی اعضای هیات رئیسه هم دعوت نشدم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, علی کفاشیان در مورد برخی مباحث مبنی بر بازگشت او به فدراسیون به عنوان نایب رئیس اول اظهار داشت: فعلا که خبری برای بازگشتم نیست. دوست دارم تجربه ام را در اختیار فدراسیون قرار دهم اما هیچ اتفاق جدیدی برای بازگشت من رخ نداده است. قاعدتا اگر قرار باشد به فدراسیون بازگردم، باید اعضای هیات رئیسه از من بخواهند.

وی افزود: من این وسط ذینفع نیستم. برای انتخابات بعدی هم نیت ندارم کاندیدا شوم و از اینکه در این مدت هم بخواهم تجربیاتم را در اختیار فوتبال قرار دهم، بدم نمی آید. برای بازگشت مشکل قانونی ندارم چون استعفای کتبی ندادم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد اینکه با محمد مهدی نبی در این مدت صحبتی داشته یا خیر تصریح کرد: در حد صحبت معمولی با هم حرف زدیم. حضور او می تواند به فدراسیون کمک کند.

کفاشیان در خصوص اینکه چرا کمیته استیناف در مورد پرونده وی رای خود را اعلام نمی کند، اظهار داشت: من باید در کمیته استیناف حاضر شوم و توضیحات خود را بدهم اما هنوز نرفته ام. البته عجله ای هم نیست. من به سلامت کار خودم شک ندارم. جز برای منافع فدراسیون کاری انجام ندادم.

وی ادامه داد: پولی که روی هوا بود را برای فدراسیون گرفتم اما مثل چکی که چندین بار برای اعلام وصولش اقدام می کنید و نتیجه نمی گیرید، بخشی از این پول به فدراسیون بازگردانده نشد. در مقطعی کمیته اخلاق بدون اینکه از من دعوت کند و بدون شنیدن صحبت ها، رایی را صادر کرد و اکنون هم مشکلی برای توضیح دادن ندارم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.