صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مهمترین چالش نبی اساسنامه فدراسیون سات
مهمترین چالش نبی اساسنامه فدراسیون سات

هومن افاضلی:

مهمترین چالش نبی اساسنامه فدراسیون سات

کسب و کار نیوز:سرمربی پارس جنوبی جم انتخاب نبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال را مثبت ارزیابی کرد و چالش بزرگ او در این پست را اساسنامه فدراسیون دانست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به شرایط کنونی لیگ و برنامه بازی‌ها با تاکید دوباره بر اینکه بهترین تصمیم تعطیلی کامل لیگ و از سرگیری مسابقات طبق برنامه برای فصل آینده است، در خصوص مساله مربوط به انتخاب مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون نیز توضیح داد: ابتدا از ابراهیم شکوری دبیرکل سابق فدراسیون تشکر می‌کنم. او در مدتی که این مسوولیت را عهده‌دار بود برای فوتبال کشور بسیار زحمت کشید، در ادامه نیز به نبی تبریک می‌گویم. نبی توانمندی‌های زیادی دارد. او سابقه فعالیت در این مسوولیت را پیش از این نیز داشته است و امیدوارم با تجربه ای که دارد منشاء خدمات جدید در فوتبال باشد.

افاضلی با رد این موضوع که بازگشت دوباره نبی به پست دبیرکلی بازگشت به عقب است گفت: ‌ به هر حال هر کسی در طول دوران مدیریت خود نقاط قوت و ضعفی نیز داشته است و این درباره خود من و یا نبی و هر کس دیگری نیز صادق است اما من این انتخاب را مثبت می‌دانم. مهم‌ترین چالش فعلی فدراسیون فوتبال اصلاح اساسنامه آن است و باید به گونه‌ای نوشته شود که درآینده ما را همانند امروز دچار مشکل نکند. دراساسنامه گذشته منافع اهالی فوتبال کاملا تضمین نشده بود و فقط یک عده خاصی از آن بهره‌مند شده بودند و این درست نیست. اساسنامه قبل بیش از آنکه  منافع اهالی فوتبال را تامین کرده باشد، در برگیرنده منافع دولت بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.