صفحه اصلی / استان ها / تولید بیش از ۱۶۰ هزار ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای همدان
تولید بیش از ۱۶۰ هزار ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای همدان

تولید بیش از ۱۶۰ هزار ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای همدان

کسب و کار نیوز:مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان گفت: تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان تولید شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, وهب مختاران با بیان اینکه با توجه به تعطیلی کارگاه‌ها و آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای به علت شیوع کروناویروس اقداماتی در راستای ادامه فعالیت آنها به صورت مجازی انجام شد، افزود: در این ایام تولید محتوای آموزشی در رشته‌های مختلف توسط مربیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تولید محتوای آموزش‌های عملی دشوارتر و نیازمند جلوه‌های ویژه است، تلاش شده که این نوع از آموزش نیز در فضای مجازی ارائه شود.

مختاران همچنین خاطرنشان کرد: مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این ایام دورکاری می‌کنند و آموزش را رها نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه هفت کارگاه در استان همدان در حال تولید ماسک و لباس بیمارستانی هستند، یادآور شد: این کارگاه‌ها با کمک ستادهای مردمی و با حضور مربیان مشغول فعالیت هستند و از ابتدای کار تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار عدد ماسک تولید کرده‌اند.

به گزارش کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی طرح فاصله گذاری اجتماعی استان همدان، مدیرکل آموزش و فنی‌وحرفه‌ای استان همدان بیان کرد: با توجه به آسیب‌های اقتصادی آموزشگاه‌ها به ویژه در بخش خصوصی، رایزنی‌های برای حمایت از مربیان و آموزشگاه‌ها در حال انجام است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.