صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / ۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد
۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

یک مسئول:

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

کسب و کار نیوز:معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از تشکیل ۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت در استان خبرداد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه از اول شیوع کرونا ویروس در استان ۱۸۷۴ مورد بازرسی در حوزه سلامت انجام شده است که این طرح همچنان ادامه خواهد داشت،افزود: در نتیجه بازرسی های انجام شده تعداد ۱۲۹ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

محمودی اضافه کرد: از اول اسفند ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین سال جاری با انجام بازرسی های مشترک با اکیپ دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی در استان ۸۸۲ لیتر الکل طبی، ۱۴ هزار و ۲۱۵ عدد ماسک پزشکی، ۱۳۳۷ بسته دستکش لاتکس، ۴۶۲ لیتر محلول ضد عفونی کننده و ۴۵ بسته ژل ضد عفونی کننده کشف و ضبط شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تأکید کرد: سامان ۱۲۴ ستاد خبری سازمان بصورت شبانه روزی جهت دریافت شکایت ها و گزارش های مردمی است و هم وطنان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، احتکار، عدم عرضه کالا و بخصوص عدم درج قیمت بر روی کالا را از طریق تلفن ۱۲۴ با ما در میان بگذارند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.