صفحه اصلی / استان ها / کمک‌های دارویی زرتشتیان خارج کشور در اختیار علوم پزشکی یزد قرار گرفت
کمک‌های دارویی زرتشتیان خارج کشور در اختیار علوم پزشکی یزد قرار گرفت

معاون علوم پزشکی شهید صدوقی:

کمک‌های دارویی زرتشتیان خارج کشور در اختیار علوم پزشکی یزد قرار گرفت

کسب و کار نیوز:معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: کمک‌های دارویی و تجهیزات پزشکی زرتشتیان خارج از کشور برای مبارزه با کرونا در اختیار علوم پزشکی شهید صدوقی یزد قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر «محمدرضا وفایی‌نسب» با بیان این‌که کمک‌های دارویی و تجهیزات پزشکی زرتشتیان خارج از کشور به منظور پیشگیری و مبارزه با کرونا در اختیار علوم پزشکی یزد قرار گرفته است، اظهار کرد: دومین بخش و بخش اصلی کمک‌ها در ۱۸ بسته شامل، دو دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به همراه لوازم جانبی، تعدادی پوششی پزشکی (گان جراحی)، ماسک صورت N۹۹، دستکش لاتکس، قرص فولویر ۷۵ میلی گرم و داروی تزریقی آکتمرا وارد استان شده و در اختیار علوم پزشکی شهید صدوقی قرار گرفته است.

وی افزود: در بخش نخست یاری‌رسانی، در سوم فروردین امسال از طریق فرودگام امام خمینی (ره) تعدادی قرص اوسلتامیویر (تامی فلو) برای درمان مبتلایان یزدی دریافت کردیم.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان با تشکر از همراهی انجمن زرتشتیان یزد، گفت: گروهی از زرتشتیان از کشورهای آمریکا، هند، انگلیس، روسیه، سنگاپور در هماهنگی، گردآوری، خرید، تهیه، ترخیص و ارسال دارو و تجهیزات پزشکی درمان کرونا همکاری کرده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.