صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / رویکرد تصمیمات اتخاذ شده در منطقه آزاد ارس تامین منافع ملی و منطقه‌ای است
رویکرد تصمیمات اتخاذ شده در منطقه آزاد ارس تامین منافع ملی و منطقه‌ای است

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس:

رویکرد تصمیمات اتخاذ شده در منطقه آزاد ارس تامین منافع ملی و منطقه‌ای است

کسب و کار نیوز:رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با تشریح عملکرد هیات مدیره ارس در سال ۹۸، گفت: تصمیمات اتخاذ شده در هیات مدیره سازمان در راستای اهداف و استراتژی سازمان با رویکرد تامین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه‌ای انجام شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محسن نریمان اظهار کرد: تصمیمات گرفته شده در هیات مدیره ارس در سال ۹۸ با رویکرد تامین حداکثری مصالح و همچنین منافع ملی و منطقه‌ای برای حرکت پرشتاب و متوازن در راستای حل مشکلات اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و مقابله موثر با تحریم‌ها انجام شده است.

وی به اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: در راستای استراتژی‌های کلان سازمان منطقه آزاد ارس در طول یک‌سال گذشته، ۲۳ جلسه تشکیل شد که ماحصل این جلسات ۱۶۸ مصوبه است؛ مهمترین این مصوبات نیز مربوط به موضوعات اقتصادی، تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری و توسعه تجارت و بازرگانی بود.

وی در ادامه بیان کرد: موضوعات مرتبط به حوزه عمرانی و زیربنایی، توسعه مدیریت، افزایش درآمد و تعدیل هزینه‌های غیرضروری ارس از دیگر مواردی بود که در چارچوب مقررات و قوانین تصمیمات مناسبی اتخاذ و ابلاغ شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، نریمان در پایان گفت: در سال پیش رو نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تداوم تحریم‌ها و تاثیر ویروس کرونا بر محیط کلان اقتصادی و عمرانی، راهبردهای اساسی توسط هیات مدیره با محوریت جهش تولید به زودی تعیین و ابلاغ خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.