صفحه اصلی / استان ها / تلف شدن ۱۵۰۰ راس دام در سیل جنوب استان کرمان
تلف شدن ۱۵۰۰ راس دام در سیل جنوب استان کرمان

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان خبر داد

تلف شدن ۱۵۰۰ راس دام در سیل جنوب استان کرمان

کسب و کار نیوز:مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از مردم سیل زده جنوب استان که منازل آنها قابل سکونت نیست، در چادر اسکان موقت داده شده اند، بیان کرد: متاسفانه صبح امروز در روستای شهید آباد ده میری رودبار جنوب یک خانم جوان وارد منزل شده و به دلیل فروریختن سقف، جان خود را از دست داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “مجید سعیدی”درباره وضعیت آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه شدت سیل در جنوب استان کرمان زیاد بود، شبک های برق، آب و راه های روستایی زیادی در این منطقه قطع و مسدود شده بود که بلافاصله از دقایق اول وقوع سیل تیم های امدادی وارد کار شدند و توانستند بخش عمده ای از این قطعی آب و برق و مسدود شدن برخی راه های اصلی و فرعی و روستایی را حل کنند اما همچنان برق هفت روستا و شبکه آب شرب ۲۵ روستای جنوب استان کرمان قطع است.

وی با اشاره ب اینکه با تلاش نیروهای راهداری، سپاه و بسیج و هلال احمر تلاش داریم تمامی راه های مسدود شده فرعی و رسوتایی را تا پایان وقت امروز بازگشایی کنیم افزود: از ۲۲ راه روستایی مسدود شده ناشی از وقوع سیلاب در جنوب استان کرمان ۷۲مورد همچنان مسدود است.

سعیدی درباره خسارات وارده به دام های عشایر و روستاییان جنوب استان کرمان تصریح کرد: براثر سیل اخیر و برآوردهایی که تاکنون صورت گرفته، یکهزار و پانصد راس دام در جنوب استان کرمان تلف شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از مردم سیل زده جنوب استان که منازل آنها قابل سکونت نیست، در چادر اسکان موقت داده شده اند، بیان کرد: متاسفانه صبح امروز در روستای شهید آباد ده میری رودبار جنوب یک خانم جوان وارد منزل شده و به دلیل فروریختن سقف، جان خود را از دست داده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.