صفحه اصلی / استان ها / تولید مستند «بچه‌های کوچه بینش» در زنجان
تولید مستند «بچه‌های کوچه بینش» در زنجان

تولید مستند «بچه‌های کوچه بینش» در زنجان

کسب و کار نیوز:رئیس حوزه‌ هنری استان ‌زنجان گفت: مستند بچه‌های کوچه بینش بیانگر واقعه تلخ دانش‌آموزان کوچه بینش است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, امیر نعمتی در رابطه با تولید مستند بچه‌های کوچه بینش، اظهار کرد: مستند بچه‌های کوچه بینش، فیلم مستندی است که حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بوده و توسط فیلم‌سازان زنجانی در حوزه هنری تولید می‌شود.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی، شاهد اقدامات ناجوانمردانه رژیم بعث عراق نسبت به ایران بوده‌ایم و حمله هوایی به کوچه بینش که حدود ۵ الی ۶ مدرسه در آن وجود داشت و باعث شهادت بسیاری از دانش‌آموزان شد، یکی از این جنایت‌ها بوده ‌است.

این مسئول تصریح کرد: در تولید این مستند سعی کرده‌ایم با کمک زبان هنر این واقعه تلخ را ضبط و به ثبت برسانیم که این واقعه از زبان شاهدان عینی و بازماندگانش به تصویر کشیده می‌شود و به زودی با انجام هماهنگی‌های لازم از یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: در تولید این مستند علاوه بر اینکه مظلومیت این دانش‌آموزان به تصویر کشیده می‌شود، ایستادگی، شجاعت و ایثار دانش‌آموزان و مردم نیز نشان داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مستند بچه‌های کوچه بینش، محصول هنرمندانی دغدغه‌مند است که با انجام تحقیق و بررسی به طور دقیق به شرح ماجرا پرداخته‌اند تا با کمک زبان هنر، اثری به یاد ماندنی برای نسل‌های آینده نیز تولید شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.