صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / قرنطینه طولانی و کسل کننده است!
قرنطینه طولانی و کسل کننده است!

دنیله روگانی:

قرنطینه طولانی و کسل کننده است!

کسب و کار نیوز:دنیله روگانی، مدافع ایتالیایی یوونتوس در روزهای طی کردن قرنطینه با تلویزیون این باشگاه مصاحبه کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, دنیله روگانی یکی از اولین بازیکنانی بود که در دنیای فوتبال به ویروس کرونا مبتلا شد. این مدافع جوان ایتالیایی که در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد، مدعی شد در این مدت در حال تماشای فیلم و سریال بوده و البته برخی اخبار و شایعات را نیز تکذیب کرد.

دنیله روگانی گفت: “من خوبم، خیلی خوب هستم. من علائمی را که در اخبار خوانده اید ندارم. علیرغم این ضربه دشوار خوش شانس بودم، زیرا من اولین نفری در این محیط بودم که به این ویروس مبتلا شدم و امیدوارم که این امر در جهت افزایش آگاهی موثر بوده باشد. رسانه ها خیلی به این موضوع پرداختند و این تاثیر بدی گذاشت. از همه افرادی که پیام های حمایت آمیز ارسال کردند تشکر می کنم. من خوبم، نگران نباشید، همه ما بر این وضعیت غلبه خواهیم کرد.

اوقات بیکاری؟ من عملا تمام نتفلیکس را تمام کردم. من تماشای “مهمان نامرئی” را توصیه می کنم، این فیلم خیلی طولانی نبوده و جدی هم نیست. من توصیه های دیگر شما را نیز می پذیرم.

اسطوره ام در دوران کودکی؟ من همیشه هافبک یا مدافع بوده ام، اما هوادار یوونتوس هستم، بنابراین پیراهن الساندرو دل پیرو را همیشه می خریدم. به همراه کفش جدید، سنتی داشتیم که پدرم نیز پیراهن دل پیرو را برای من می خرید.

من دلتنگ آغوش عزیزان هستم. من به تنهایی در هتل هستم، قرنطینه کمی طولانی و کسل کننده است، اما شرایط برای همه اینگونه است.”

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.