صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دیبالا نزدیک به دروازه بازیکن موفق تری است
دیبالا نزدیک به دروازه بازیکن موفق تری است

الساندرو دل پیرو:

دیبالا نزدیک به دروازه بازیکن موفق تری است

کسب و کار نیوز:الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس معتقد است که دیبالا می‌تواند بازیکن بسیار مهمی برای این تیم باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بعد از انتخاب مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی یوونتوس، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جدایی پائولو دیبالا از این تیم به گوش رسید. این بازیکن تا آستانه انتقال به منچستر یونایتد نیز پیش رفت اما نهایتاً در بیانکونری ماندگار شد.
با این وجود او در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده بود اما بعد از نشان دادن قابلیت های فوق العاده خود حالا به یکی از بازیکنان کلیدی یوونتوس تبدیل شده است.

اسطوره باشگاه یوونتوس یعنی الساندرو دلپیرو حالا درباره ستاره آرژانتینی این تیم صحبت کرده است. او گفت: ” فکر می‌کنم بازی کردن به عنوان مهاجم مرکزی بهترین گزینه برای دیبالا است چرا که او می‌تواند دریبل بزند، پاس گل بدهد و گلزنی کند. او باید به دروازه نزدیک باشد و فکر می کنم که دیبالا می‌تواند به خوبی خط هافبک و مهاجم را به یکدیگر متصل کند.”

دل پیرو درباره مائوریتزیو ساری نیز گفت: ” او سبک های زیبایی از فوتبال را در امپولی و ناپولی به وجود آورد. با این وجود او برای این موضوع به زمان نیاز دارد. یوونتوس چنین زمانی را ندارد. با این وجود یوونتوس با ساری بسیار خوب بازی می کند. از طرفی آنها در سری آ صدرنشین هستند و شانس زیادی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.