صفحه اصلی / استان ها / ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش
ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

فرماندار رشت خبر داد

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

کسب و کار نیوز:فرماندار رشت از کمک نیروی زمینی ارتش در جهت زمینه راه اندازی ۵ ایستگاه سرپایی تشخیص کرونا، غربالگری ورودی استان و عملیات ضد عفونی معابر شهر رشت خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست با امیر سرتیپ دوم حسن علی‌پور معاون لجستیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه متاسفانه استان گیلان به لحاظ آلودگی به ویروس کرونا یکی از بدترین استان‌های کشور است و در شرایط بسیار بدی به لحاظ آلودگی به این ویروس قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت استان گیلان در این شهرستان زندگی می‌کنند و یا اشتغال دارند، طبیعتا مشکلات شهرستان رشت در زمینه شیوع بیماری کرونا مضاعف است.

وی با اشاره به مرکزیت درمان شهرستان رشت در استان گیلان و مراجعه بسیاری از بیماران شهرستان‌های دیگر به بیمارستان‌های رشت، افزود: متاسفانه علی‌رغم تلاش‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در راستای کاهش تجمعات، با نزدیک شدن عید شاهد افزایش حضور مردم در سطح شهر هستیم که در صورت عدم توجه به هشدارها این موضوع می‌تواند اوضاع شهرستان را وخیم‌تر کند.

فرماندار شهرستان رشت وضعیت این شهرستان را به لحاظ میزان فوتی‌ها و بستری نگران کننده دانست و خاطرنشان کرد: جهت کنترل و مهار این بیماری نیازمند همکاری همه مردم و استفاده از همه ظرفیت‌های ملی و استانی هستیم و با توجه به امکانات و تجهیزات تخصصی که در اختیار ارتش است، کمک نیروی زمینی ارتش در مهار این ویروس بسیار موثر خواهد بود.

مومنی‌زاده با تقدیر از همکاری همه نهادهای نظامی از جمله نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان رشت، تصریح کرد: در همین راستا با همکاری نزاجا پنج ایستگاه معاینه و تشخیص سرپایی بیماری کرونا در سطح شهر رشت راه اندازی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.