صفحه اصلی / استان ها / سیر صعودی آمار مبتلایان ویروس کرونا در کردستان
سیر صعودی آمار مبتلایان ویروس کرونا در کردستان

سیر صعودی آمار مبتلایان ویروس کرونا در کردستان

کسب و کار نیوز:بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اعلام کرده تاکنون تعداد کل نمونه های آزمایش شده ویروس کرونا ۴۰۷ مورد بوده که ۱۶۵ مورد مثبت و ۲۱۱ مورد آن نیز منفی بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، روند گسترش شیوع ویروس کرونا در استان صعودی است و کردستان در آستانه افزایش شدید مبتلایان بر روی نمودار قرار گرفته است.

همچنین در شهرستان سقز که اکنون با ۶۵ مورد همچنان در صدر شهرستان های آلوده استان است، بازارها و ادارات به تعطیلی و قرنطینه کشیده شده محدودیت تردد نیز به طور رسمی در این شهر آغاز شده است.

آمار دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان تا امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه، موارد مثبت به تفکیک شهرستان ها ۶۵ نفر در سقز، ۳۵ نفر در بانه، ۲۲ نفر در سنندج، ۱۱ نفر در قروه، ۵ نفر در کامیاران، ۱۰ نفر در بیجار، ۸ نفر دیواندره، دو نفر در مریوان، دو نفر در دهگلان و یک نفر در سروآباد اعلام شده است.

تاکنون تعداد کل نمونه های آزمایش شده ویروس کرونا ۴۰۷ مورد بوده که از این تعداد ۱۶۵ مورد مثبت و ۲۱۱ مورد آن نیز منفی بوده است.

همچنین تاکنون در کردستان ۱۶ نفر به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند؛ در شهرستان سقز ۹ نفر،قروه ۳ نفر، سنندج ۲نفر، بانه یک نفر و مریوان یک است. و در حال حاضر ۱۶۵ نفر در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرده که طی هفته های آینده شاهد تعداد بیماران بسیار بیشتری در کردستان خواهیم بود.

مردم قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و با شروع علایم، در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند و مشاوره رایگان دریافت کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.