صفحه اصلی / استان ها / پرداخت بهای سوخت در جایگاه‌ها الکترونیکی است
پرداخت بهای سوخت در جایگاه‌ها الکترونیکی است

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی فارس:

پرداخت بهای سوخت در جایگاه‌ها الکترونیکی است

کسب و کار نیوز:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: به منظور حفظ سلامت مراجعان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زیرساخت‌های لازم برای پرداخت بهای سوخت بصورت الکترونیکی در تمامی مجاری عرضه سوخت مایع وسی ان جی استان فراهم است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, امیر بنی کریمی یکشنبه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران از عدم دریافت نقدی بهای سوخت جایگاه‌ها خبر داد و گفت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در چهارمین جلسه کمیته مبارزه با شیوع ویروس کرونا منطقه، پرداخت بهای سوخت در تمام جایگاه‌های استان از طریق کارت‌های اعتباری انجام می‌شود.

او ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های جایگاهداران استان درمقابله وپیشگیری با شیوع بیماری کرونا افزود: در حال حاضر ۲۸۷ باب جایگاه سوخت مایع و ۱۲۹ باب جایگاه سی ان جی به ترتیب با ۳۲۰۰ و ۸۰۰ نازل بدون وقفه در حال سوخترسانی به مردم بوده و بمنظور حفظ سلامت مراجعین تمامی تلمبه‌ها و دستگا ه‌های کارخوان توسط مالکین جایگاه‌ها مرتب ضدعفونی وگندزدایی می‌شود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس اضافه کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان و با توجه به دستورالعمل اخیر بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت دریافت پول نقد در بانک‌ها، زیرساخت‌های لازم (سخت افزاری و نرم افزاری ) پرداخت بهای سوخت بصورت الکترونیکی در تمام جایگا ه‌های استان فراهم بوده و مراجعان می‌توانند از طریق کارت‌های اعتباری نسبت به پرداخت بهای سوخت اقدام کنند.

بنی کریمی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط خاص کشور از همشهریان درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامت و همکاری با جایگاهداران برای پیشگیری از شیوع بیماری درزمان مراجعه به جایگاه برای پرداخت بهای سوخت فقط از روش الکترونیکی استفاده کرده و تجهیزات بهداشتی اولیه همچون دستکش یکبار مصرف همراه داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

پرتاب ماهواره در هفته‌های آینده/ جهش صنعت فضایی ایران در دولت سیزدهم

به گزارش کسب و کار نیوز، «حسن سالاریه»، در نخستین همایش بین‌المللی باتری لیتیومی ضمن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.