صفحه اصلی / استان ها / طرح تعطیلی بازار در لرستان ۸۰ درصد موفقیت‌آمیز بوده است
طرح تعطیلی بازار در لرستان ۸۰ درصد موفقیت‌آمیز بوده است

استاندار:

طرح تعطیلی بازار در لرستان ۸۰ درصد موفقیت‌آمیز بوده است

کسب و کار نیوز:استاندار لرستان گفت: طرح تعطیلی بازار در استان ۸۰ درصد موفقیت‌آمیز بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه استان در تولید الکل و مواد ضدعفونی، ژل و … جز استان‌های است که نسبتاً وضع مطلوبی دارد.

وی تصریح کرد: تعدادی کارخانه داشتیم که از قبل لوازم بهداشتی و آرایشی و مواد شوینده را تولید می‌کردند اکثر آن‌ها خط تولید خود را به موادی که امروز مورد نیاز جامعه است تبدیل کرده‌اند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همه ظرفیت کار می‌کنند این چند واحدی که در تولید ژل در سایزهای مختلف و به‌صورت اسپری و مایع کار می‌کنند ظرفیت بسیار خوبی دارند.

خادمی اضافه کرد: تنها محدودیتی که در حال حاضر وجود دارد از لحاظ مواد اولیه(الکل) است که نسبت به تولید در استان الکل وجود ندارد.

وی بیان کرد: در این راستا باید تلاش کنیم از سایر استان‌ها وارد کنیم علیرغم اینکه در ماسک و دستکش در استان مشکل داریم در راستای ژل و مواد ضدعفونی‌کننده در استان مشکل ما کمتر است.

استاندار لرستان ادامه داد: در حوزه تولید ماسک نساجی و زاگرس پوش و برخی واحدهای خرد در بروجرد و ازنا نیز در این راستا وارد تولید شده‌اند.

خادمی عنوان کرد: امیدواریم در چند روز آینده مشکلات ما کمتر شود واحد تولید الکل داشتیم که تا دیروز مشکلاتی داشت از دیروز مجوز آن گرفته شد و آن نیز وارد چرخه تولید شد که باعث بهبود وضعیت خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی بازار در استان اظهار کرد: بازاریان و اصناف همکاری خوبی داشتند و ۸۰ درصد طرح موفقیت‌آمیز بوده است.

استاندار لرستان تصریح کرد: اگر جای لازم باشد از پلمب و قوه قهریه نیز استفاده خواهد شد.

خادمی خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی برای تأمین نیازهای اولیه مردم وجود ندارد و در ایام نوروز فروشگاه‌های مداد غذایی، بهداشتی و داروخانه‌ها تعطیل نخواهند شد و از حیث موارد ضروری مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به کنترل ورود و خروج شهرهای استان، افزود: تمام ورودی‌ها کنترل می‌شوند ولی احتمال تشدید آن وجود دارد که تا فردا آن را تشدید کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.