صفحه اصلی / اسلایدر / سقوط ۳۷۰۰ واحدی بورس در بازار امروز
سقوط ۳۷۰۰ واحدی بورس در بازار امروز

سقوط ۳۷۰۰ واحدی بورس در بازار امروز

کسب و کار نیوز - در معاملات آغازین بورس تهران در روز شنبه، شاخص کل با سقوطی ۳۷۰۰ واحدی به محدود ۵۱۶ هزار واحدی عقب‌نشینی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز ،  اولین روز بورس از آخرین هفته سال ۹۸ در حالی آغاز شده که در معاملات ابتدایی آن شاخص کل با افتی ۳۷۰۰ واحدی در محدوده ۵۱۶ هزار واحدی قرار گرفته است.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار، بیش از ۲۸۰ هزار معامله در بورس و فرابورس انجام شده که در این میان بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال دادوستد شده است. در میان نمادهای معامله‌شده سه نماد فولاد، شبندر و وبلمت به ترتیب با ۵۹۲، ۳۴۲ و ۳۳۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند.

در جریان معاملات اول وقت، نزدیک ۲۰۰ نماد در محدوده مثبت و بیش از ۲۵۰ نماد نیز در محدوده منفی معامله می‌شوند. و این در حالی است که جو بازار به سمت منفی‌شدن بیشتر پیش‌ می‌رود و صف‌های فروش بسیار زیادی در بازار تشکیل شده و تقریبا در تمامی گروه‌ها فشار عرضه به شدت مشاهده می‌شود.

بورس در حالی آخرین هفته سال را آغاز کرده که از ابتدای سال تاکنون شاخص کل بیش از ۱۹۰ درصد رشد داشته است. پیش‌بینی کارشناسان نیز حاکی از آن است که در این هفته بازار نوسان کمتری را نسبت به هفته گذشته از خود نشان خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.