صفحه اصلی / استان ها / حمایت صندوق بیمه روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونا
حمایت صندوق بیمه روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونا

حمایت صندوق بیمه روستائیان از خانواده‌های درگیر کرونا

کسب و کار نیوز:مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: این صندوق در راستای حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران خود در مقابل شیوع کروناویروس، کانال ارتباطی ویژه‌ای را برای اعضا در قالب کمپین «روستای بدون کرونا» راه‌اندازی کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهدی سماواتی افزود: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا متاسفانه یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۳۰۰۰۲۷، به ما اطلاع دهند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح این است که با شناسایی خانواده‌های عضو صندوق که به صورت قطعی درگیر این بیماری شده‌اند یا به علت شیوع کروناویروس آسیب دیده‌اند، بتوانیم از آنها حمایت کنیم تا از این چالش عبور کنند.

سماواتی اظهار کرد: تلاش ما این است که در مرحله اول، با اطلاع‌رسانی گسترده پیامکی به جامعه هدف یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، محیط روستایی و عشایری استان را از گزند این بیماری دور نگه داریم و در مرحله دوم نیز اگر یکی از خانواده‌های عضو صندوق درگیر این بیماری شد، در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق از آن حمایت کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.