صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / سیمان ساوه با استقبال ۱٫۶میلیون سهامدار بورسی شد
سیمان ساوه با استقبال ۱٫۶میلیون سهامدار بورسی شد

عرضه اولیه«ساوه»؛تحقق هفتمین عرضه «شستا» درسال 1398

سیمان ساوه با استقبال ۱٫۶میلیون سهامدار بورسی شد

کسب و کار نیوز - هفتمین عرضه اولیه شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) صبح چهارشنبه 21 اسفند ماه 1398 در بازار سرمایه محقق شد.

 

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سیمان تامین شستا، در راستای تحقق سیاست شفاف سازی امور و واگذاری شرکت‌های سودده شستا، صبح چهارشنبه و با پیگیری‌های هلدینگ تابعه شستا(سیمان تامین) شرکت سیمان ساوه با نماد «ساوه» در فرابورس ایران عرضه اولیه شد.

بر پایه این گزارش، عرضه اولیه سیمان ساوه در عمل هفتمین عرضه سال ۹۸ در شرکت‌های تابعه شستا و هفدهمین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران بود.

گفتنی است نماد «ساوه» با کشف قیمت ۲۳هزار و ۵۰۰ ریالی برای هر سهم سیمان ساوه عرضه و مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفت.

در عمل، عرضه ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم «ساوه» به عموم سهامداران، تحقق یکی دیگر از وعده های گذشته بود که با استقبال تعداد یک میلیون و ۶۱۸ هزار و ۳۹۵ کد معاملاتی روبرو شد.

مرور این نماد پس از بسته شدن بازار در آخرین روز کاری بورس (درهفته جاری) هم خبر از سهامداری یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۶۰۸ کد معاملاتی داد که موفق شدند فرایند تخصیص سهم را طی کنند.

گفتنی است که سیمان ساوه با ۵۰۵ نیروی انسانی جزء واحدهای تجاری فرعی شستا و هلدینگ سیمان تامین است که زیر نظر شرکت سیمان فارس و خوزستان اداره می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.