صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات بانک دی منصوب شد

سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات بانک دی منصوب شد

کسب و کار نیوز - دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، طی حکمی دکتر رسول امیری را به سمت سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات بانک دی منصوب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسمی که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، علی نظری، مشاور حقوقی هیئت مدیره، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی، اردشیر فریدونی، مدیرکل حقوقی، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، جمشید قزوینیان، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات و جمعی از کارکنان اداره کل حقوقی برگزار شد، رسول امیری به عنوان سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات معرفی شد.
در این مراسم، کریمی ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران خدوم اداره کل حقوقی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تجارب نیروهای شناخته شده در این عرصه گفت: رویکرد هیئت مدیره بانک، استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه در سمت‌های مدیریتی است اما با توجه به حجم بالا و پیچیدگی پرونده‌های حقوقی و انباشت مطالبات معوق، دعوت به همکاری از فردی مجرب و برخوردار از دانش و شناخت کافی در این حوزه ضرورتی بود که احساس میشد و امید است با حضور ایشان یکی از مهم ترین ماموریت های بانک دی که کاهش مطالبات است، تحقق یابد.
مدیرعامل بانک دی با معارفه دکتر رسول امیری به عنوان سرپرست اداره دعاوی و اجرائیات،گفت: ایشان از قضات خبره و بادانش قوه قضائیه و از اساتید دانشگاه است که با برخورداری از تجربیات ارزشمند در این عرصه، مسئولیت هدایت اداره دعاوی و اجرائیات را عهده‌دار شد و امیدوارم با همکاری و همراهی همکاران جوان و باانگیزه این اداره شاهد سرعت‌بخشی به تعیین تکلیف پرونده‌ها و کاهش مطالبات بانک باشیم.
گفتنی است، امیری که از قضات شناخته شده و بازنشسته دادگستری است سابقه فعالیت در دادسرای رسیدگی به جرایم قضات و تدریس در دانشگاه را در پیشینه کاری خود دارد.

 

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.