صفحه اصلی / استان ها / کشف بیش از ۱۰ هزار ماسک و دستکش در گیلان
کشف بیش از ۱۰ هزار ماسک و دستکش در گیلان

کشف بیش از ۱۰ هزار ماسک و دستکش در گیلان

کسب و کار نیوز: مدیرکل تعزیرات گیلان از کشف و ضبط ۸۰۰۰ ماسک، ۲۸۰۰ عدد دستکش و ۲۳۰۰ لیتر الکل خبر داد و گفت: سه نانوایی هم پلمب شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, منصور انصاری از تشکیل گشت های مشترک تعزیرات گیلان با همکاری ادارات نظارتی استان به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور خبر داد و اظهار کرد: گشت تعزیرات با حضور نیروهای دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و اتاق اصناف استان از جامعه هدف بازدید می کند.

وی از اعزام یکصد اکیپ ویژه نظارت بر داروخانه ها، مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و شرکت های تولیدی مواد ضدعفونی کننده استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۶۰ بازدید از مراکز مذکور انجام و هشت فقره پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف و ضبط ۸۰۰۰ ماسک، ۲۸۰۰ عدد دستکش و ۲۳۰۰ لیتر الکل خبر داد و گفت: در هشت شهرستان استان گیلان هر کدام یک اکیپ ویژه برای نظارت بر داروخانه ها و مراکز عرضه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده ایجاد شده است.

انصاری به تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان اشاره کرد و متذکر شد: یکی از مصوبات ستاد مذکور در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم این است که نانوایی ها یک نفر برای عرضه نان و یک نفر برای اخذ وجه(ترجیحا کارتخوان) تعیین کنند لذا گشت ها با این محور انجام شد و سه واحد نانوایی را پلمب کردیم.

وی خطاب به محتکران و گران فروشان، تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا سلامت آحاد جامعه ما را تهدید می کند لذا در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی از سوی واحدهایی که ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارند، بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات گیلان همچنین از مردم خواست به دستورات بهداشتی جهت نابودی هرچه سریع تر ویروس کرونا عمل کنند و یادآور شد: بازدیدهای مشترک تعزیرات همه روزه و خارج از ساعات اداری به منظور جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده ادامه خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

تعرفه واردات خودروهای کارکرده از خودروهای نو باید کمتر باشد

به گزارش کسب و کار نیوز، روح الله عباس‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.