صفحه اصلی / استان ها / صادرات ۳۰ میلیون دلاری صنایع دستی کرمانشاه
صادرات ۳۰ میلیون دلاری صنایع دستی کرمانشاه

صادرات ۳۰ میلیون دلاری صنایع دستی کرمانشاه

کسب و کار نیوز:معاون صنایع دستی کرمانشاه از صادرات 30 میلیون دلاری صنایع دستی استان طی یازده ماهه امسال خبرداد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, پیمان زین الدین بااشاره به رشد صادرات صنایع دستی کرمانشاه در سالجاری، اظهارکرد: ۱۷ میلیون دلار از صادرات انجام شده از طریق گمرک و ۱۳ میلیون دلار آن نیز صادرات چمدانی بوده است.

وی بابیان اینکه عمده صادرات صنایع دستی استان همانند گذشته در رشته گیوه است، عنوان کرد: گلیم، زیورآلات سنتی، چرم و سازهای سنتی نیز از دیگر تولیدات صنایع دستی استان هستند که به کشورهای خارجی صادر می‌شود.

معاون صنایع دستی استان در ادامه از برنامه ریزی برای افزایش صادرات این حوزه هم خبرداد و گفت: بانگاهی که در یکی دوسال اخیر به بازارهای مقصد صادرات صنایع دستی استان داشته‌ایم، نوع طراحی و بسته بندی را از آسیب‌های حوزه صادرات صنایع دستی شناسایی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل در نظر داریم نشست تخصصی برندسازی و بسته بندی صنایع دستی را در استان برگزار کنیم که البته قرار بود این نشست در اسفند ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا به بعد موکول شده است.

زین الدین یادآورشد: پس از فروکش شدن بیماری کرونا، این نشست را برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم درحوزه برندسازی و بسته بندی صنایع دستی استان گام‌های مهمی را برداریم و رشد قابل توجهی در بحث صادرات صنایع دستی داشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.