صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / مهلت اعتراض ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن تمدید شد
مهلت اعتراض ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن تمدید شد

مهلت اعتراض ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن تمدید شد

کسب و کار نیوز - در حالی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن مهلت اعتراض یا انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن را امروز اعلام کرده بود که این زمان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ اسفند تمدید شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن دیروز  گفته بود:  با توجه به لزوم اعلام پایان مهلت اعتراض و انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و به منظور ادامه سایر اقدامات اجرائی این طرح، مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت‌نام در این طرح، در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخه ۹۸/۱۲/۱۴ به پایان خواهد رسید.

وی افزود: افرادی که نسبت به ثبت نام مرحله اول اعتراض دارند با مراجعه به سایت در بخش اعتراضات با درج نام و کدملی خود، کد رهگیری دریافت کرده و با ثبت کد، علت رد تقاضای اولیه خود را مشاهده می کنند. چنانچه اشتباهی شده باشد، اعتراضات ثبت و متقاضیان با ارایه مدارک سجلی، در زمان مقرر و اعلام شده مراجعه کرده و وضعیت آنها کنترل و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

اصلانی درخصوص شرایط انصراف متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: متقاضیانی که درخواست انصراف از طرح اقدام ملی را دارند می‌توانند، تقاضای انصراف خود را از طرح اقدام ملی تا تاریخ اعلام شده ثبت کنند. متقاضیان با ثبت انصراف خود این امکان را خواهند یافت تا در طرح‌های جدید و در مرحله دوم ثبت نام که از ۱۷ اسفند آغاز می‌شود، در شهری که سکونت دارند ثبت نام کنند.

این در حالی است که معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای به شرح زیر از تمدید زمان اعتراض یا انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد؛

«به اطلاع متقاضیان محترم طرح اقدام ملی مسکن میرساند که مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت نام در این طرح، در ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ اتمام می یابد.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.