صفحه اصلی / سرخط خبرها /   اقدامات پیشگیرانه شرکت ملی مس در مقابله با ویروس کرونا

بنابر اعلام مسئولان شرکت صورت گرفت

  اقدامات پیشگیرانه شرکت ملی مس در مقابله با ویروس کرونا

کسب و کار نیوز - بنابر اعلام مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران، این مجموعه اقدامات گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط، ماشین‌آلات و ابزار و تجهیزات در مقابله و مهار ویروس کرونا را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، توزیع بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده، اسپری، دستمال مرطوب، دستکش و ماسک بین کارکنان شرکت و مجتمع های مس نیز به طور منظم در حال انجام است.

تا اطلاع ثانوی بررسی اسناد پزشکی کارکنان به شکل تصویری و با استفاده از فضای مجازی و توسط واحد پزشک معتمد انجام می شود.

محدود یا لغو جلسات غیر ضروری، ماموریت داخلی و خارجی از دیگر مصوبات کمیته هماهنگی اقدامات پیشگیرانه شرکت ملی مس در مواجه با کرونا است.

بنابر این گزارش، در این شرکت اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا از طریق نصب بنر و پوسترهای آموزشی، تهیه کلیپ‌، ارسال محتوای آموزشی برای کارکنان در سطح ستاد و مجتمع‌ها از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی و همچنین‌ در سایت اطلاع رسانی شرکت، مجتمع‌ها و باشگاه‌های ورزشی انجام شده است.

علاوه بر اقدامات فوق، کارمندانی که به لحاظ سلامت جسمانی جزو گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می گیرند می‌توانند به صورت دور کاری، وظایف اداری خود را انجام دهند.

این گزارش می افزاید، تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح شرکت ملی صنایع مس و مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون گزارش نشده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.