صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / جدیدترین نسخه اپلیکیشن راننده اسنپ منتشر شد
جدیدترین نسخه اپلیکیشن راننده اسنپ منتشر شد

جدیدترین نسخه اپلیکیشن راننده اسنپ منتشر شد

کسب و کار نیوز - نسخه جدید اپلیکیشن راننده که به گفته روابط عمومی اسنپ،‌ کامل‌ترین و بهترین نسخه‌ آن است، دارای سه قابلیت جدید و کارآمد در راستای نظم و راحتی بیشتر کار رانندگان این ناوگان است.

به گزارش کسب و کار نیوز، مهم‌ترین و جذاب‌ترین قابلیت جدید این نسخه انتخاب «مقصد منتخب» است. با فعال کردن این گزینه راننده پس از مشخص کردن مقصد مورد نظر فقط درخواست‌هایی را دریافت می‌کند که در همان محدوده باشند. دو قابلیت دیگر این نسخه اپلیکیشن، دریافت درخواست سفرهای چندگانه و همینطور امکان مرور گزارش عملکرد روزانه و ماهانه است که در آن اطلاعاتی از جمله تعداد سفر انجام شده، کیلومتر طی شده و همینطور مجموع درآمد خالص ثبت شده است. علاوه بر این سه قابلیت، در منوی تنظیمات و مشخصات کاربری و همینطور پیام‌ها تغییراتی برای دسترسی ساده‌تر ایجاد شده است.

دریافت درخواست سفرهای چندگانه

با استفاده از این ویژگی کاربران راننده اسنپ امکان دریافت چند درخواست سفر همزمان را خواهند داشت. در حالتی که اپلیکیشن راننده روشن است، سه درخواست سفر همزمان برای او ارسال می‌شود. با مشاهده جزئیات سفر مانند مبدا، مقصد و هزینه سفر، راننده می‌تواند یکی از سه درخواست دریافت شده را انتخاب کند. این امکان به راننده اختیار عمل بیشتری در قبول دریافت سفر می‌دهد و البته برای استفاده از آن باید سرعت عمل بیشتری در انتخاب درخواست سفر داشته باشد چرا که این درخواست‌ها به صورت مشترک برای چند کاربر راننده ارسال می‌شود. بلافاصله بعد از قبول سفر از سوی راننده، این درخواست از اپلیکیشن دیگر کاربران راننده حذف خواهد شد. با این قابلیت درخواست سفر زودتر پذیرفته می‌شود و رانندگان اختیار عمل بیشتری دارند تا سفرهای خود را مدیریت کنند.

انتخاب مقصد منتخب

با قابلیت انتخاب مقصد منتخب، راننده تعیین می‌کند که قصد حرکت به کدام نقطه از شهر را دارد و اپلیکیشن اسنپ فقط درخواست‌‌هایی را برای او ارسال می‌کند که در محدوده مقصد منتخب راننده است. انتخاب مقصد منتخب برای کاربران راننده بسیار کاربردی است، خصوصا برای کسانی که می‌خواهند به صورت پاره وقت در اسنپ کار کنند و برای مثال در مسیر رفت و آمد روزانه‌شان به محل کار هم‌مسیرهای خود را به مقصد مشترک برسانند. همچنین رانندگانی که در پایان روز کاری قصد بازگشت به منزل را دارند،‌ می‌توانند با انتخاب مقصد خود، درخواست‌های سفری را انتخاب کنند که در این مسیر وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت، راننده ابتدا باید اپلیکیشن را در حالت خاموش قرار دهد، سپس گزینه مقصد منتخب را انتخاب کند و مقصد مورد نظر خود را روی نقشه مشخص کند. علاوه بر این رانندگان می‌توانند مقصد‌های منتخب همیشگی خود را (برای نمونه منزل یا محل کار) به عنوان مقصد پر کاربرد در اپلیکیشن ذخیره کنند.

گزارش عملکرد روزانه و ماهانه

در نسخه جدید اپلیکیشن، اسنپ با تغییرات گرافیکی در بخش تنظیمات، دسترسی به پیام‌ها را ساده‌تر کرده است. رانندگان در قسمت بالایی اپلیکیشن می‌توانند هشدار پیام‌های ارسالی را به راحتی مشاهده کنند. علاوه بر این بخش تازه‌ای به اطلاعات مربوط به کارکرد رانندگان افزوده شده است. در بخش گزارش عملکرد رانندگان زین پس می‌توانند مسافت طی شده به کیلومتر، خالص درآمد، تعداد سفرهای انجام شده را به صورت روزانه و ماهانه مشاهده کنند. علاوه بر این تعداد سفرهای کنسل شده توسط راننده و درصد قبولی هم به صورت روزانه در این بخش ثبت می‌شود. با استفاده از این گزارش عملکرد رانندگان می‌توانند آمار دقیقی از فعالیت خود در اسنپ داشته باشند و برای مدیریت زمان و محاسبه درآمد از آن استفاده کنند. از این گذشته رانندگان اسنپ می‌توانند با در نظر گرفتن مسافت طی شده‌ای که در این بخش ثبت می‌شود، میزان سهمیه‌ی بنزین خود را محاسبه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.