صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لیورپول دوباره بی‌جرات بازی می‌کند!
لیورپول دوباره بی‌جرات بازی می‌کند!

گری نویل:

لیورپول دوباره بی‌جرات بازی می‌کند!

کسب و کار نیوز :گری نویل اسطوره منچستریونایتد از فرصت شکست 3-0 لیورپول مقابل واتفورد برای طعنه زدن به این تیم استفاده کرد و گفت لیورپولی‌ها حالا دوباره بی‌جرات بازی می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روند ۴۴ بازی بدون شکست لیورپول در فصل جاری دیشب در خانه واتفورد شکسته شد و شاگردان یورگن کلوپ با شکست عجیب ۳-۰ به خانه برگشتند. گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد که در انگلیس یکی از رقبای سنتی و سرسخت لیورپول به حساب می‌آید از این فرصت برای طعنه‌زدن به قرمزهای آنفیلد استفاده کرد و بعد از بازی گفت لیورپول حالا دوباره بی‌جرات بازی می‌کند.

درحالیکه لیورپول دیشب این فرصت را داشت که با پیروزی مقابل واتفورد نشان دهد که هیچ حریفی امسال قادر به ایستادن در مقابلش نیست و در ضمن می‌توانست رکورد ۱۹ پیروزی پیاپی در لیگ برتر را به ثبت برساند، ولی شاگردان یورگن کلوپ با شکست سنگینی که  متحمل شدند بسیاری از رقبای خود را خوشحال کردند.

هواداران آرسنال و منچستریونایتد بیشتر از سایر تیمها از فرصت بدست آمده برای تسویه حساب و کری خواندن برای لیورپولی‌ها استفاده کردند. صحبت‌های گری نویل درباره شکست لیورپول و چند پست او در شبکه‌های اجتماعی البته هواداران لیورپول و ستاره‌های سابق این تیم را ناراحت کرده و باعث شده برخی از آنها امروز با یادآوری صدرنشینی و فاصله زیاد لیورپول با تیمهای دیگر لیگ برتر، وضعیت فعلی منچستریونایتد را به رخ او بکشند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.