صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / در لیگ نمانیم به خود ظلم کرده‌ایم
در لیگ نمانیم به خود ظلم کرده‌ایم

دانیال ماهینی:

در لیگ نمانیم به خود ظلم کرده‌ایم

کسب و کار نیوز :دانیال ماهینی مدافع راست تیم پیکان در بازی با نفت مسجد سلیمان در پست دفاع وسط بازی کرد!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شاگرد عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان که به اتفاق قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده اند این جابجایی در پست بازی را به فال نیک گرفته  و شاید در آینده تصمیم بگیرد در پست دفاع وسط بازی کند. به همین بهانه با او مصاحبه کردیم که آن را می خوانید:

*بازی در پست مدافع میانی! کمی عجیب بود…

خب این تصمیم سرمربی بود. ابتدا کمی ترس داشتم چون برای اولین بار بود که در پست مدافع میانی بازی می کردم. خوشبختانه بر خلاف ترس اولیه با اعتماد به نفس بازی کردم و در پایان سرمربی تیم از عملکرد من رضایت کامل داشت. این جابجایی یک باور خوب به من هدیه کرد که از این پس می توانم در پست مدافع میانی هم به میدان بروم. نمی توانم کتمان کنم بازی در پست مدافع راست را دوست دارم چون در فوتبال حرفه ای مدافع راست در حمله شرکت می کند و می تواند روی توپ های ضلع مخالف شانس گلزنی پیدا کند. اما بازی در پست مدافع میانی هم ارزشمند است چون مدافع میانی به دفع حملات حریف و هم چنین پیروزی تیم کمک می کند.

*پیروزی در بازی با نفت مسجد سلیمان را در ثانیه های پایانی بازی از دست دادید. 

بله حیف شد. یک لحظه تمرکز خود را از دست دادیم و گل خوردیم. البته باید بگویم نتیجه مساوی یک بر یک در خانه نفت مسجد سلیمان نتیجه خوبی بود.

*پیکان در جدول بازی ها می ماند؟ 

واقعیت این است ما کار سختی برای ماندن در جدول بازی ها پیش رو داریم به خاطر امتیازاتی که از دست دادیم. منتهی تیم توانمندی هستیم و با تکیه بر این توانمندی می توانیم امتیازاتی بگیریم که در نهایت در جدول بازی ها باقی بمانیم. پیکان با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد نباید به دسته پایین تر سقوط کند و اگر این اتفاق رخ دهد یعنی اینکه به خود ظلم کرده ایم. من به آینده تیم خوشبین هستم. این را هم بگویم ما در بازی با نفت مسجد سلیمان خوب بازی کردیم و حتی می توانستیم برنده میدان باشیم که شانس با ما یار نبود. با همین روحیه فکر می کنم در جدول بازی ها باقی بمانیم.

*بازی در پست مدافع میانی چه تفاوت هایی با بازی در پست مدافع راست دارد؟

خب شعاع بازی این دو پست با هم متفاوت است. از سویی در پست مدافع میانی نمی توانی در حمله شرکت کنی جز ضربات ایستگاهی. با توجه به محدودیت های مدافع میانی اما من از این آزمایش خوشحال هستم چرا که حالا به بازیکن دو پسته تبدیل شده ام.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.