صفحه اصلی / استان ها / تأمین و ذخیره ۱۹۰۰ تن میوه شب عید در همدان
تأمین و ذخیره ۱۹۰۰ تن میوه شب عید در همدان

معاون امور بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صمت استان همدان خبر داد

تأمین و ذخیره ۱۹۰۰ تن میوه شب عید در همدان

کسب و کار نیوز :معاون امور بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تأمین میوه شب عید استان خبر داد و گفت: میوه مورد نیاز برای شب عید استان تأمین و ذخیره شده است و در روزهای پایانی اسفند توزیع خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مجید زرین دلاور اظهار کرد: در سالجاری ۶۰۰ تن سیب و ۱۳۰۰ تن پرتقال تهیه و ذخیره شده است و نگرانی در رابطه با تأمین میوه شب عید وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه متناسب با نیاز استان کالاهای اساسی تأمین و جذب شده است، تصریح کرد: واحدهای توزیع میوه شب عید در شهر همدان ۵۰ واحد درنظر گرفته شده و در سایر شهرستان ها نیز براساس موقعیت جغرافیایی، سهولت دسترسی و مدیریت ترافیک شهرها غرفه هایی برای عرضه میوه شب عید انتخاب خواهد شد.

زرین دلاور خاطرنشان کرد: برای کالاهای مورد نیاز و اساسی از جمله روغن، گوشت، برنج و میوه برنامه‌های تأمین انجام شده و از طریق شبکه‌های رسمی توزیع این اقلام را توزیع می‌کنیم که تا پایان سال ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح‌های نظارت بازار شب عید، بیان کرد: همه ساله طرح‌های مختلفی را برای تنظیم بازار شب عید انجام می‌دهیم به طوریکه طرح‌های نظارتی با هماهنگی سایر دستگاه‌ها که در تنظیم بازار هستند، گشت‌های مشترک برگزار می کنیم.

معاون امور بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صمت استان همدان اظهار کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی نیز در بازار نظارت و بازرسی دارند و با هر گونه گرانفروشی و افزایش قیمت غیرمنظقی و غیرقانونی برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به مشارکت واحدهای صنفی در تأمین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم گفت: از واحد صنفی منتخب برای توزیع کالاهای مورد نیاز در شب عید استفاده می‌کنیم. به‌طوریکه هر واحدی که شرایط لازم را داشته باشد، در این طرح استفاده می شود و متناسب با کالای مورد نظر برای عرضه از واحدها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده می کنیم.

زرین دلاور با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی اصناف از واحدهای صنفی، افزود: تیم‌های بازرسی اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در طول سال به طور مستمر فعال هستند اما در ایام پایانی سال برای تنظیم بازار فعال تر می‌شوند.

وی با اشاره به تأمین و توزیع اقلام اساسی در سبد خانوار در شب عید، یادآور شد: تأمین و توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت، مرغ و شکر را در برنامه داریم که متناسب با نیاز استان تخصیص یافته و توزیع می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.