صفحه اصلی / اسلایدر / شاخص کل بورس وارد کانال ۵۳۰هزار واحدی شد

شاخص کل بورس وارد کانال ۵۳۰هزار واحدی شد

کسب و کار نیوز - در آغاز معاملات چهارشنبه ۷ اسفند، شاخص کل بورس با رشدی ۱۱ هزار واحدی در نیم ساعت وارد کانال ۵۳۰هزار واحدی شد. سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

به گزارش کسب و کار نیوز،  در معاملات اول وقت بازار سهام تهران، شاخص کل با رشدی ۱۱هزار واحد طی نیم ساعت باز هم رکورد جدیدی از خود به جای گذاشت و وارد کانال ۵۳۰هزار واحدی شد.

بر این اساس سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۱۰۹۴، ۹۴۲ و ۷۷۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر سبزپوشی شاخص بورس تهران داشتند.

در ۳۰ دقیقه نخست معاملات امروز، بیش از ۲۰۰ هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار سهم با ارزش نزدیک به یک هزار میلیارد تومان داد و ستد شدند. در این مدت بیش از ۴۰۰ میلیون سهم از نماد وتجارت معامله شد تا این سهم نقش بزرگی بر حجم کل معاملات داشته باشد. این نماد بانکی چند روزی است در محدوده نزدیک به صف خرید معامله می‌شود. به جز گروه بانکی که حجم بالایی از معاملات در آن شکل گرفته است، گروه‌های خودرویی و فلزات اساسی نیز دیگر گروه‌های پیشروی بازار بوده‌اند. در گروه فلزات حجم معاملات ذوب‌آهن نزدیک ۵۰ میلیون سهم بوده و این نماد در محدوده صفر تابلو معامله می‌شود.

در معاملات اولیه امروز، ۵۱۰ سهم در محدوده مثبت و ۹۰ سهم نیز در محدوده منفی در حال دادوستد هستند. این در حالی است که معامله برخی از سهام نیز به دلیل نوسانات ۲۰ یا ۵۰درصدی نرخ به صورت موقتی متوقف شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.