صفحه اصلی / استان ها / اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر
اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

کسب و کار نیوز :مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در این شهر را تشریح کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: در راستای سالم سازی محیط و ایجاد فضایی عاری از میکروب، اقدامات وسیعی برای ضدعفونی کردن مکان های عمومی توسط پاکبانان آغاز شده است.

وی افزود: هر چند شواهد موجود نشان می دهد که ویروس کرونا در بوشهر فعال نشده اما در اولین گام و در راستای مقابله با این ویروس، سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر اقدام به شستشو و ضدعفونی کردن بازارهای ماهی فروشان و مرکز عرصه تره بار در مرکز شهر بوشهر کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: روز گذشته نیز درمانگاه ایثار شستشو و ضد عفونی شد و از شب گذشته نیز شستشو و ضدعفونی کردن استانداری، فرمانداری و دیگر ساختمان های ادارات دولتی در دستور کار قرار گرفت.

کردگار ادامه داد: شستشو و ضدعفونی کردن نیمکت های درون بوستان ها، فضای بازی کودکان و تمامی مخازن جمع آوری زباله نیز در دستور کار قرار گرفته که بخشی از آن به اتمام رسیده و بخشی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با وجود به کارگیری تعداد فراوانی نیروی جدید پاکبان برای شستشو و ضدعفونی کردن مکان های دولتی و عمومی در کنار پاکبانان قدیمی، بتوانیم طی ۴۸ ساعت آینده همه این فضاها را ضدعفونی کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: همه این فعالیت ها در راستای پیشگیری بوده تا محیطی امن و بهداشتی را برای شهروندان رقم زنیم.

کردگار عنوان کرد: البته پیش از این همه پاکبانان در دوره های آموزشی سلامت شرکت جسته و با طب کار آشنایی کاملی دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.