صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گل‌های عجیبی به وستهام زدیم
گل‌های عجیبی به وستهام زدیم

یورگن کلوپ:

گل‌های عجیبی به وستهام زدیم

کسب و کار نیوز:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از پیروزی تیمش مقابل وستهام ابراز رضایت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, لیورپول در شبی که انتظارش را نداشت جریان بازی اینقدر برایش دشوار پیش برود، در نهایت با درخشش ستاره های خط حمله اش در نیمه دوم موفق به بازگشت شد و ۲-۳ وستهام را مغلوب کرد. یورگن کلوپ از نمایش تیمش در ابتدای بازی و همچنین حفظ فشار در نیمه دوم رضایت دارد.

یورگن کلوپ گفت: “من از سبکی که بازی را آغاز کردیم رضایت داشتم. گل اول ما فوق العاده بود، اما در ادامه روی توپ های دوم عملکرد خوبی نداشتیم. در دقایقی از بازی نتوانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم و این باعث شد وستهام احساس بهتری پیدا کند. ما در نیمه اول در برخی موارد صبرمان را از دست دادیم، آنها در همین حین موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند و من بعدا باید مرور کنم چگونه این اتفاق رخ داد.

بعد از دریافت گل دوم مجبور شدیم آرامش مان را حفظ کنیم. شاید تمام گل هایی که وارد دروازه وستهام کردیم کمی عجیب بود و بهترین گلی که به ثمر رساندیم هم که قبول نشد. این به نوعی سبکی بود که ما واقعا به دنبال اجرایش بودیم، گر چه به نظر می رسید سادیو مانه هنگام گلزنی کمی در آفساید قرار دارد. اما ما فشارمان را حفظ کردیم و این همان چیزی بود که باعث شد ما مقابل وستهام موفق به کسب سه امتیاز شویم. این اتفاقی ویژه بود.

ضربات ایستگاهی در دیدار مقابل وستهام باعث بازگشت ما به جریان بازی و روشن شدن دوباره موتور لیورپول شد، اما ما موقعیت های زیادی از این طریق داشتیم و باید راه های مختلفی در این شرایط امتحان شود.”

همچنین مطالعه کنید:

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، به گزارش کسب و کار نیوز، در حراج سر ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.