صفحه اصلی / استان ها / فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی تا پایان هفته متوقف است
فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی تا پایان هفته متوقف است

مدیرکل ورزش و جوانان:

فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی تا پایان هفته متوقف است

کسب و کار نیوز:مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: فعالیت باشگاه‌های دولتی و خصوصی، مسابقات، همایش ها، گردهمایی، دوره ها و سایر فعالیت های ورزشی تا پایان هفته جاری تعطیل است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,«مظفر علی شائی»  اظهار کرد:  با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به تبعیت از دستورالعمل های وزارتی و همچنین همراهی این اداره کل با تصمیم های ستاد بحران استان تمام فعالیت های ورزشی استان ایلام از جمله برگزاری مسابقات ورزشی متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام فعالیت های ورزشی استان شامل فعالیت باشگاه‌های دولتی و خصوصی، مسابقات، همایش ها، گردهمایی، دوره ها و سایر فعالیت های ورزشی تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود، تصریح کرد: این تصمیم لازم الاجرا است و تمامی باشگاه ها و مربیان موظف به رعایت آن هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در پایان هفته در صورت ضرورت تداوم توقف فعالیت های ورزشی در اطلاعیه های رسمی این اداره کل مراتب به اطلاع عموم مردم عزیز و ورزشکاران خواهد رسید.

علی شائی تاکید کرد: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می‌دهد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.