صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / همدردی توئیتر ACL با ستاره مصدوم السد

حسن باقدرت برگرد

همدردی توئیتر ACL با ستاره مصدوم السد

کسب و کار نیوز:اعلام رسمی دوری سه ماهه ستاره سرشناس عنابی ها و باشگاه السد باعث تاسف بسیاری از اهالی فوتبال در قطر همین طور توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, حسن الهیدوس کاپیتان تیم ملی قطر و باشگاه السد شب گذشته بعد از دبل مقابل سپاهان ایران در برخورد با شایان مصلح مدافع اصفهانی ها دچار شکستگی استخوان ران پای راست شد تا بعد از ساعتی باشگاه قطری به صورت رسمی از پایان تلخ فصل برای این بازیکن و دوری سه ماهه او خبر بدهد.

در واکنش به این اتفاق تلخ برای یکی از سرشناس ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، توئیتر رسمی ACL با انتشار پستی ضمن ابراز همدردی با این بازیکن و تاسف از غیبت او در ادامه رقابت ها از او خواست ناامید نشود. در پیام توئیتری لیگ قهرمانان خطاب به ستاره السد آمده است:« امیدواریم روند درمان حسن زود به پایان برسد و او را در زمین ببینیم… حسن با قدرت برگرد».

حسن الهیدوس امروز در کلینیک مجهز آسپایر دوحه مراحل درمانی و جراحی خود را آغاز و بنا به پیش بینی ها اوایل خردادماه سال آتی به میادین بازخواهد گشت از همین رو تیم ملی قطر نیز نمی تواند از او در بازی های آتی در فروردین ماه ۹۹ بهره ببرد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.