صفحه اصلی / سرخط خبرها / برندسازی گردشگری در دستور کار اداره‌کل چهارمحال و بختیاری
برندسازی گردشگری

برندسازی گردشگری در دستور کار اداره‌کل چهارمحال و بختیاری

کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: «این اداره‌کل برندسازی گردشگری در این استان را با شعار "بهشت بوم‌گردی ایران" در دستور کار خود قرار داده است.»

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا, مهرداد جوادی ۲۹ بهمن ۹۸ با اعلام این خبر تأکید کرد: «با توجه به‌معرفی چهارمحال و بختیاری به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران باید توجه جدی به برندسازی گردشگری در این استان صورت گیرد.»

او افزود: «بوم‌گردی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برندهای حوزه گردشگری کشور بخشی از کمبود اماکن اقامتی مانند هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها را رفع خواهد کرد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: «برای جذب بیشتر گردشگران خارجی به این استان باید نسبت به تأمین زیرساخت‌ها و اطلاع‌رسانی گسترده اقدام لازم صورت گیرد.»

او بیان کرد: «به‌همین منظور اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات حوزه گردشگری با همکاری بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی فعالیت‌هایی داشته است.»

همچنین مطالعه کنید:

نرخ ماسک در داروخانه؛ ۱۳۰۰ تومان

به گزارش کسب و کار نیوز، بر اساس این اطلاعیه هدف از این اقدام که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *